Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
e-mail: vahid.rza@mail.ru
Vahid Məmməd oğlu Rzayev 1952-ci ildə Naxçıvan Muxtar Respublikası Şərur rayon Şərur qəsəbəsində anadan olmuşdur. 1975-ci ildə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin filologiya fakültəsinin Azərbaycan dili və ədəbiyyat ixtisasını bitirmişdir. 1979 – cu ildən müsabiqə yolu ilə Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Pedaqogika və psixologiya» kafedrasına müəllim təyin edilmişdir. 1989- cu ildə “Zaqafqaziya xalqlarının pedaqoji əlaqələri (XIX əsr və XX əsrin əvvəlləri)” mövzusunda dissertasiya müdafiə edərək pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru alimlik dərəcəsi almışdır. 2000- ci ildən Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun pedaqogika və psixologiya kafedrasında dosent vəzifəsində işləyir. 2017-ci ildə Naxçıvan Muxtar Respublikasının “Əməkdar müəllim”dir. 7 kitabın, 3 metodik vəsaitin və 100 – dən artıq elmi məqalənin müəllifidir. “Murad Tutayuk”, Güney Qafqaz xalqlarının pedaqoji əlaqələri”, “Naxçıvanda qızların təhsili tarixindən”, “XIX əsr və XX əsrin əvvəllərində Naxçıvanda və İrəvanda məktəb və mədrəsələr”, “Naxçıvanda məktəb və pedaqoji fikir” elmi-pedaqoji mühitdə rəğbətlə qarşılanmışdır.
Dərc olunmuş elmi əsərlər
- Tələbələrin müstəqil işlərinin təşkili xüsusiyyətləri Naxçıvan, “Qızıldağ” nəşriyyatı, 2013(Metodik vəsait)
- Naxçıvanda qadın təhsili və tərbiyəsi tarixindən. Naxçıvan, Qeyrət nəşriyyatı, 2013( Kitab)
- Maarif pərvanəsi( İkinci nəşri) Naxçıvan, Qeyrət nəşriyyatı, 2014. (Kitab)
- XIX əsrin sonları və XX əsrin əvvəllərində Naxçıvanda təhsil və pedaqoji fikir, Naxçıvan, “Məktəb” nəşriyyatı, 2017, səh. 60
- Naxçıvanda məktəb və pedaqoji fikir (XIX əsr və XX əsrin əvvəlləri), Naxçıvan: “Əcəmi”, 2017, 262 s.
- İdrakın bədii dərki, Naxçıvan, “Məktəb”, 2018, 35 s
- İslam Səfərli-mənəviyyat çeşməsi . Naxçıvan”, ictimai-siyasi, ədəbi-bədii, elmi-publisistik jurnalı, Naxçıvan, “Əcəmi”, 2013
- Pedaqogika tarixində tərbiyənin məqsədi problemi.“Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Pedaqogika və psixologiya kafedrası 10 ildə” məcmuəsi, Bakı, ADPU-nun nəşriyyatı, 2013 Lək-lək” jurnalında maarif və tərbiyə məsələləri.
- “Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsinin pedaqoji-psixoloji problemləri” mövzusunda Beynəlxalq elmi konfransın materialları, 6 dekabr, Naxçıvan,2013, Bakı,Mütərcim, 2013
- Kurikulum Azərbaycan təhsilinin konseptual modelidir. “Təhsil kurikulumları: nəzəri problemlər” mövzusunda keçirilmiş Respublika konfransının materialları (15 aprel 2014.
- “Pedaqogika tarixi”ndən yeni dərslik. Məqalə
- “Pedaqogika tarixi” və ya tarixin pedaqogikası, Prof. Fərrux Rüstəmovun “Pedaqogika tarixi” dərsliyi haqqında( Tərtibçilər: R. Əliyev, İ. İsayev), Bakı, “Elm və təhsil”, 2014 Qədim və Orta əsrlərdə Naxçıvanda məktəb və pedaqoji fikrin inkişafı haqqında. Məqalə
- Naxcıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, Naxçıvan, “Müəllim” nəşriyyatı, 2014. №4 Pedaqoji fikrimizdə M. T. Sidqi mərhələsi. Məqalə
- Məhəmməd Tağı Sidqi: taleyi və sənəti, Naxcıvan: Əcəmi, 2015
- Naxçıvan qəza məktəbinin ilk Azərbaycan dili müəllimi. Naxçıvan Dövlət Universitetinin ”Elmi əsərləri”, Humanitar elmlər seriyası, Naxçıvan, NDU, “Qeyrət”, 2015
- Kurikulumların işlənib hazırlanmasına yeni yanaşmalar. “Təhsil kurikulumları: praktik tətbiqlər” mövzusunda keçirilmiş Respublika konfransının materialları(24 aprel 2015), Naxçıvan, Naxçıvan “Müəllim”, 2015
- Muxtariyyat ərəfəsi və muxtariyyatın ilk illərində Naxçıvanda məktəb təhsilinin vəziyyətinə dair.“Azərbaycanda təhsil quruculuğunun prioritetləri: müasir yanaşmalar” mövzusunda Beynəlxalq elmi konfransın materialları, Naxçıvan şəhəri, 5-6 iyun 2015-çi il,Bakı, Mütərcim, 2015
- Polimədəni təhsil anlayışı haqqında.“Müasir təlim metodları və pedaqoji texnologiyaların təlim-tərbiyə prosesinə tətbiqi” mövzusuna həsr edilmiş Respublika konfransının materialları( 5 may), Naxçıvan,” Məktəb” nəşriyyatı,2015
- Professor Ibrahim Mollayevin həyat və yaradıcılıq yolu. Naxçıvan Dövlət Universiteti, “Elmi əsərlər”,Humanitar elmlər seriyası, №5 Naxçıvan, NDU, “Qeyrət”, 2015
- Tiflis Nücəba məktəbi və Azərbaycan dilinin tədrisi məsələləri.Naxçıvan Universiteti, Elmi əsərlər, Naxçıvan, “Nuh”, 2015, №1
- Nəsrəddin Tusi yaradıcılığında əxlaqı saflaşdırma sənəti. Şərqin böyük dahisi Nəsrəddin Tusi, Beynəlxalq konfrans, Naxçıvan Dövlət Universiteti, 20-21 noyabr 2015 ci il Naxçıvan qəza məktəbinin kitabxanası. Naxçıvan Universiteti, Elmi əsərlər, Naxçıvan, “Nuh”, 2016,№1 Məqalə
- “Kitabi-Dədə Qorqud”və pedaqoji düşüncəmiz. Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası, Naxçıvan bölməsi, Xəbərlər, İctimai və humanitar elmlər seriyası, Naxçıvan, “Tusi” 2016, № 1
- Ordubad normal ibtidai məktəbi, Naxçıvan Dövlət Universiteti, Elmi əsərlər, Naxçıvan, NDU, “Qeyrət”, 2017Səh.157 – 163
- Rusiya Xalq Maarif nazirliyinin məktəb nizamnamələrində Naxçıvan qəza məktəbi, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, Naxçıvan, “Məktəb” nəşriyyatı, 2017, № 2, səh. 9-
- “Məktəbi Tərbiyə” və onun varisi Naxçıvan rus-Azərbaycan məktəbi, Naxçıvan Universiteti, Elmi əsərlər, Naxçıvan, “Nuh”, 2017, №2, səh. 261-273
- Naxçıvan Dövlət Universitetinin pedaqogika və psixilogiya kafedrası 50 ildə, Naxçıvan, Əcəmi, 2017, 186 s.
- Уставы Министерста Народного Просвещения России и Нахичеванскоеуездное училище: возникновение и этапы развития,“Гiлея”Науковий вiсник, Киiв: Видавнитцтво Гiлея, 2017, Випуск 125(№ 10), c. 151-154.
- Cəlil Məmmədquluzadə və ictimai pedaqoji fikrimiz, Naxçıvan Dövlət Universitetinin Elmiəsərləri ,Naxçıvan: Qeyrət, 2017, №5 ,səh. 181-186
- Məhəmməd ağa Şahtaxtlının pedaqoji görüşləri, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, Naxçıvan, “Məktəb” nəşriyyatı, 2017, № 4. səh.8-14
- Azərbaycan Demokratik Respublikası və Sovetlər dönəminin ilk illərində Naxçıvanda təhsilin vəziyyəti, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, Naxçıvan, “Məktəb” nəşriyyatı, 2017, sh.9-13
- Kəngərli xanlarının Naxçıvanda və İrəvanda təhsil sahəsində xidmətləri, Naxçıvan Dövlət Universitetinin Elmi əsərləri, Naxçıvan, Qeyrət, 2017, №6, səh.101-105
- “Mahammad Taghi Sidghi’s pedagogical heritage and his con-tribution in opening of nativelanguage schools in Nakhchivan” “Journal of Multilingual and Multicultural Development”. Dalhousıe Universıty. 2017
- Ordubad şəhər məktəbi təhsil tariximizin səhifələrindən biri kimi, Naxçıvan Universiteti, Elmi əsərlər, Naxçıvan, “Nuh”, 2017, № 4, səh. 265-276