Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun rektoru
E- mail: azad.novruzov.65@mail.ru
1965-ci il 01 iyun tarixdə Naxçıvan Muxtar Respublikası Şahbuz rayonunun Aşağı Qışlaq kəndində anadan olmuşdur.
1982-1989 cu illərdə Yusif Məmmədəliyev adına Naxçıvan Dövlət Pedaqoji İnstitutunun Fizika-Riyaziyyat fakultəsində təhsil almışdır.
1983-1985-ci illərdə hərbi xidmətdə olmuşdur.
1989-cu ildən etibarən ixtisası üzrə əmək fəaliyyətinə başlamışdır. 1995-ci ildən 2018 –ci ilədək Naxçıvan Dövlət Universitetinin Riyaziyyat kafedrasında baş laborant, müəllim, baş müəllim, dosent vəzifələrində çalışmışdır.
2004-2018-ci illərdə Naxcıvan Müəllimlər İnstitutunun Pedaqoji fakultəsinin dekanı vəzifəsində çalışmışdır.
2000-ci ildə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetində “Ali pedaqoji məktəblərin “Riyazi analiz” kursu ilə orta məktəbin “Cəbr və analizinin başlanğıcı” kursu arasında qarşılıqlı əlaqənin elmi-metodiki əsasları” mövzusunda-13.00.02 fəlsəfə doktorluq dissertasiyası müdafiə etmişdir.
2006-cı ildə Azərbaycan Respublikası Prezidenti yanında Ali Attestasitasiya Komissiyasından riyaziyyat və informatika kafedrası üzrə dosentlik elmi adı almışdır.
2015-ci ildə Naxçıvan Muxtar Respublikasının “Əməkdar müəllim”i fəxri adına layiq görülmüşdür.
56 elmi məqalə, tezis,proqram və metodik vəsaitin müəllifidir.
Dərc olunan elmi əsərləri:
- İbtidai məktəb riyaziyyat kursunda həndəsə elementlərinin öyrədilməsi metodikası.(Metodik vəsait) Bakı, ADPU, 1995.
- Anlalitik həndəsə elementlərinə aid çalışmalar. (Metodik vəsait) Bakı, ADPU, 1996.
- Riyazi analiz elementlərinin tədrisində şagirdlərin rast gəldikləri çətinliklər və onların aradan qaldırılması yolları // Pedaqoji tədqiqatlar (elmi məqalələr məcmuəsi) I buraxılış Bakı, 1991.
- Nəzəri biliklərin inkişafında məsələ həllinin rolu. (Metodik vəsait) Bakı, ADPU, 1997
- Çəki funksiyasına görə ortonormal çoxhədlilər sisteminin qurulması // Ali pedaqoji məktəblərdə təbiət və dəqiq elmlərin tədqiqi və tədrisinə dair II buraxılış Respublika elmi konfaransının tezisləri, Bakı, APU,1997.
- Ali pedaqoji məktəblərdə riyazi analizdən məşğələ dərslərinin bəzi xüsusiyyətləri haqqında / Aspirant və gənc tədqiqatçıların Respublika Elmi konfransının materialları, II buraxılış, Bakı,1998
- Fənlərarası əlaqələrin reallaşdırılması prosesində tələbələrin ümumi inkişafının təmin edilməsi // NDU, Elmi əsəsrlər seriyası №6, “Qeyrət” nəşriyyatı, Naxçıvan 1999.
- Riyazi analizdən praktik məşğələlərin orta məktəbin planimetriya kursu ilə əlaqəli tədrisi haqqında / Bakı,APQS Azərbaycan məktəbi XXI əsrin astanasında problemlər, prespektivlər mövzusunda Respublika ali məktəblər arası elmi praktik konfransı, Tezislər, Bakı, 1999.
- Ali pedaqoji məktəblərdə riyazi analizkursu üzrə praktik məşğələlərin keçirilməsi təcrübəsindən. (Metodiktövsiyyə) Bakı, ADPU, 2000
- Riyazi analizdən mühazirə məşğələsi və ona verilən tələblər.// ADPU, Pedaqoji Universitet xəbərləri, №4, Bakı 2000.
- Riyazi analizdən mühazirə və praktikməşğələlərdə fənlərarası əlaqələrin reallaşdırılması. // NDU, Müasir riyaziyyat və təbiətşünaslığın problemləri. Naxçıvan, 2001.
- Limit anlayışının tədrisinin pedaqoji- psixoloji məsələləri. // NDU, Elmi əsərlər, №10, Naxçıvan, “Qeyrət” nəşriyyatı, 2003.
- Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsaslarından məsələvə misallar. I hissə. (Metodikvəsait). “Məktəb” nəşriyyatı, Naxçıvan, 2003.
- Tənliklərin həllindətətbiq olunan çevirmələrin növləri. // Fizika, riyaziyyat və informaika tədrisi (Elmi-nəzəri və metodik məcmuə), Bakı, №3.
- O распределение самоуравновешенных напрежений в слоистом композитном материале с частицными искривлениеми в структуре./ Riyaziyyat Mexanika İnstitunun 45 illiynə həsr olunmuş riyaziyyat və mexanika üzrə X Beynəlxalq Konfransının tezisləri, Bakı, 2004.
- Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsaslarından məsələ və misallar, II hissə. (Metodikvəsait). “Məktəb” nəşriyyatı,Naxçıvan, 2004.
- Ali pedaqoji məktəblərdə “Riyazi analiz”kursunun tədrisində tələbələrin orta məktəb biliklərindən istifadə edilməsinə dair. // “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusunda keçirilən Elmi-praktik konfransın materialları, Naxçıvan,“Məktəb” nəşriyyatı,2004.
- Riyazi analizdən mühazirə dərslərində fəaltəlim metodlarının tətbiqi. // NDU, Xəbərlər №5,“Qeyrət” nəşriyyatı, Naxçıvan, 2004.
- Bərabərsizliklərin həllində şagirdlərin buraxdığı səhvlər və onların aradan qaldırılması yolları. // NMİ, Xəbərlər №1,Naxçıvan 2005.
- Riyazi analizdən praktik məşğələlər üçün çalışmaların seçilməsi prinsipi və onun didaktik əhəmiyyəti. //Azərbaycanda elmi ninkişafı və regional problemlər, AMEA-nın Naxçıvan bölməsi,”Nurlan” nəşriyyatı,Bakı, 2005.
- Ümumtəhsil məktəblərinin V sinfinin riyaziyyat kursunda cəbrin hazırlıq kursu ilə əlaqədar nəzəri-metodik məsələlər. // Odlar Yurdu Universitetinin elmi-pedaqojixəbərləri, № 14,2005.
- Orta məktəb riyaziyyat kursunda münasibət anlayışı və çoxluqların müqayisəsinə dair. // Naxcıvan Müəllimlər İnstitutunun xəbərləri,№ 4, 2005.
- Ekvivalentlik münasibətinin tədrisinə dair. // Naxcıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri,№ 1(5),2006.
- Həndəsə məsələləri (çoxüzlülərin səthlərinin hesablanmasına aid məsələ həlli nümunələri. (Metodik vəsait) “Məktəb” nəşriyyatı,Naxcıvan 2006.
- Orta məktəb riyaziyyat kursunda “Riyazi analiz” elementlərinin tədirisi zamanı ortaya çıxan problemlər və onların həlli yolları. / Müasir təlim metodları və yeni texnologiyanın təlim tərbiyə prosesində tətbiqi mövzusuna həsr edilmiş elmi-praktik konfransın materialları,NMİ-2006.
- Ümumtəhsil məktəblərində çəbr kursunun tədirisinin pedaqoji-psixoloji aspektləri. / “Riyaziyyat, mexanika və informatikanın müasir problemləri” beynəlxalq simpozium. NDU, AMEA Riy. vəMexanika İnstitutu, Naxçıvan 2007.
- Ümumtəhsil məktəblərində riyaziyyatın tədrisi prosesində qarşıda duran əsas vəzifələr. / Müəllim hazırlama siyasəti və problemləri Beynəlxalq konfrans,APU,Bakı 2007.
- Təbiət elmlərinin və riyazi fənlərin inteqrasiyasında Ümumtəhsil məktəblərində tədris olunan çəbr kursunun rolu və əhəmiyyəti. / Müasir təlim metodları və yeni texnologiyanın təlim tərbiyə prosesində tətbiqi mövzusuna həsr edilmiş elmi-praktik konfransın materialları,NMİ-2007.
- Müasir dövürdə ümumtəhsil məktəblərində cəbr elementlərinin tədrisi vəziyyəti./ “Fizika, riyaziyyat, və texnika elmləri” üzrə beynəlxalq konfransın tezisləri. NDU,AMEA Riy. və Mexanika İnstitutu, NMİ, AMEA Naxçıvan Bölməsi. Naxçıvan 2008.
- X-XI siniflərdə cəbrmaterialının tədrisini nəzəri metodik məsələləri. // Müasir təlim metodları və yeni texnologiyanın təlim tərbiyə prosesində tətbiqi mövzusuna həsr edilmiş elmi-praktik konfransın materialları, NMİ-2008.
- Şagirdlərin “Cəbr və analizin başlanğıcı” kursunun tədrisinə hazırlıq mərhələsi. // Müasir təlim metodları və yeni texnologiyanın təlim tərbiyə prosesində tətbiqi mövzusuna həsr edilmiş elmi-praktik konfransın materialları, NMİ-2009.
- Ümumtəhsil məktəblərinin riyaziyyat kursunda parametr daxil olan çalışmaların təsnifatı və onların həlli üsulları / Beynəlxalq astronomiya ilinə həsr olunmuş astronomiya, fizika və riyaziyyat üzrə beynəlxalq konfrans.NDU,NMİ,AMEA Nax.bölməsi və s. Naxçıvan 2009.
- Nöqtədən düz xəttə qədər məsafə // Müasir təlim metodları və yeni texnologiyanın təlim tərbiyə prosesində tətbiqi mövzusuna həsr edilmiş elmi-praktik konfransın materialları, NMİ-2010.
- Ali məktəbdə məsafəli tədris // NMİ, Xəbərlər Jurnalı №3. 2010 .
- Orta məktəb riyaziyyat kursunda “Parametr” anlayışının daxil edilməsi metodikası. Müasir təlim metodları və yeni texnologiyanın təlim tərbiyə prosesində tətbiqi mövzusuna həsr edilmiş elmi-praktik konfransın materialları, NMİ-2011.
- Cəbri və transendint tənliklərin parçalanma metodu ilə həlli // NMİ, Xəbərlər Jurnalı, 2012.
- Şagirdlərin riyaziyyat dərslərində təfəkkür fəaliyyətinin artırılması imkanları // Ümumi orta təhsilin müasir problemləri mövzusunda beynəlxalq elmi konfransın materialları. Naxçıvan, 24 noyabr 2012-ci il.
- Sadə riyazi təsəvvürlərin formalaşdırılması metodikası.(Dərs vəsaiti), 2013
- Məktəb riyaziyyat kursunda riyazi-məntiq simvollarından istifadə metodikası. // NMİ xəbərlərin xüsusi buraxılışı. 2013
- Riyaziyyatın tədrisində müqayisə. // “Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsinin pedaqoji-psixoloji problemləri” mövzusunda beynəlxalq konfransın materialları NDU, ARTPİ, NMİ. Naxçıvan 2013
- Riyazi analiz kursunda yeni informasiya texnologiyalarından istifadənin imkan və yolları // NMR 90 illik yubileyi ilə əlaqədar “Təhsil kurikulumları”nəzəri problemlər” NMİ, 2014.
- Simmetrik tənliklər sisteminin həlli metodikasına dair / “Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsinin pedaqoji-psixoloji problemləri” mövzusunda beynəlxalq konfransın materialları NDU, ARTPİ, NMİ. Naxçıvan 2014.
- Bacarıqlı müəllim, istedadlı alim, vətənpərvər ziyalı. // NMİ xəbərlərin xüsusi buraxılışı. 2014.
- Riyazi analiz kursunda yeni informasiya texnologiyalarının tətbiqi ilə tədrisinin məqsəd və vəzifələri. // NMİ xəbərlərin xüsusi buraxılışı. 2014.
- Riyazi analiz kursunda yeni informasiya texnologiyalarından istifadənin imkan və yolları // Müasir təlim metodları və yeni texnologiyanın təlim tərbiyə prosesində tətbiqi mövzusuna həsr edilmiş elmi-praktik konfransın materialları, NMİ-2014.
- VI sinifdə riyaziyyat kurukulumunda fəal təlim metodlarından istifadə / “Təhsil kurukulumları: praktik tətbiqlər” mövzusunda keçirilmiş Respublika konfransının materialları. NMİ, 2015.
- Riyaziyyat dərslərində fəndaxili əlaqənin qurulması yolları / Heydər Əliyev 92. Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyaların təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi mövzusuna həsr edilmiş respublika konfransının materialları. NMİ, 2015.
- Riyaziyyat müəllimliyi hazırlığı ilə məşğul olan ali məktəblərdə tədris olunan “Riyazi analiz” kursu ilə orta məktəbin “Cəbr və Analizin başlanğıcı” kursu arasında əlaqə məsələləri //Azərbaycanda təhsil quruculuğunyn prioritetləri. Müasir yanaşmalar. Naxçıvan, 2015
- Riyaziyyat dərslərində tənqidi-təfəkkürün inkişafı dayanaqlı biliklərin verilməsinin əsaslarından biridir. / “Təhsil kurukulumları: praktik tətbiqlər” mövzusunda keçirilmiş Respublika konfransının materialları. NMİ, 2016.
- Sadə riyazi təsəvvürlərin formalaşdırılması kursunun nəzəri əsasları. Proqram. NDU – nun “Qeyrət” nəşriyyatı, 2017.
- Sadə riyazi təsəvvürlərin formalaşdırılması metodikası. Proqram. NDU-nun nəşriyyatı, 2017.
- “Riyaziyyat dərslərinin real həyatla əlaqələndirilməsi yollarına dair” / Heydər Əliyev-94. “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyaların təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi” mövzusuna elmi-praktik konfrans materialları. NMİ 2017.