Pedaqogika Elmlər Doktoru, Professor, AMEA-nın müxbir üzvü,
Rusiya Pedaqoji və Sosial Elmlər Akademiyasının həqiqi üzvü
ORUC QAFAR OĞLU HƏSƏNLİNİN
Dərc olunmuş Elmi və Tədris-metodiki
əsərlərinin siyahısı
№ |
Əsərin adı
|
Əsərin
növü
|
Nəşriyyat, jurnal və.s | İşin
həcmi |
Həmmüəl liflər |
1
|
Naxçıvan MSSR-nin təbiəti və təsərrüfatının metodik öyrənilməsi | Konfrans materialı | Azərbaycan ali məktəblərinin aspirantlarının V elmi konf. tezisləri. Bakı, 1982 |
97-s |
|
2 | Naxçıvan MSSR-nin coğrafi mövqeyi və faydalı qazıntıları mövzusunun tədrisi metodikası | Konfrans materialı | Azərbaycan ali məktəblərinin aspirantlarının VI elmi konf. tezisləri. Bakı, 1983 |
378- 380-s |
|
3 | V sinifdə «Bioster» bəhsinin tədrisində Naxçıvan MSSR coğrafiyasına dair biliklərin verilməsi | Konfrans materialı | Azərbaycan ali məktəblərinin aspirantlarının VII elmi konf. tezisləri. Bakı, 1984 | 219-s | |
4 | Naxçıvan MSSR-da suvarılan torpaqlardan səmərəli istifadə yolları | Məqalə | Naxçıvan ETİTM bülleteni, Naxçıvan, 1984 | 1-4-s | |
5 | Məktəb coğrafiyasının diyarşünaslıq materiallarından istifadənin əhəmiyyəti | Konfrans materialı | Azərbaycan ali məktəblərinin aspirantlarının VIII elmi konf. tezisləri. Bakı, 1985 | 78-79-s | |
6 | «Hidrosfer» mövzusunun tədrisində diyarşünaslıq materiallarından istifadə | Məqalə | Tarix, ictimaiyyət, coğrafiya tədrisi jurnalı. Bakı, 1985 | 14-18-s
|
|
7 | Emosional fəallıq və hiss idrak | Məqalə | Naxçıvan elmi mərkəzinin əsərləri.Naxçıvan, 1988 | 78-82-s | |
8 | Təlim prosesində diyarşünaslıq materiallarından istifadə ilə şagirdlərin hafizəsinin
möhkəmləndirilməsi yolları |
Konfrans materialı | Naxçıvan DPİ-nin elmi konfransının materialları. Naxçıvan, 1988 | 56-57-s | |
9 | История города и психологи людеу
|
Материалы конференции | Академия наук Азербайджанской ССР, Нахицеванчкий Науцнный Центр Материалы науцной конференции. Нахицеванъ,1989 |
214-216-c. |
|
10 | Dil tədrisinin psixoloji problemlərinə
dair bəzi mülahizələr |
Məqalə | Azərbaycan dili və tədrisi jurnalı. Bakı, 1990, № 2 | 13-s | |
11 | Fasiləsiz təhsili müzakirə edirik
|
Məqalə | «Azərbaycan məktəbi» jurnalı.Bakı, 1990, №5
|
42-43-s
|
|
12 | Yerli materialların tədrisi zamanı diqqətin inkişafı
|
Konf.
Met. |
Naxçıvan DPİ-nin XI elmi konfransının materialları.Naxçıvan, 1990 |
37-38-s |
|
13 | Müasir dərs: Nəzəriyyə və təcrübəyə dair mülahizələr | Məqalə | «Ana sözü» jurnalı.1991,№ 9-10 | 14-18-s | |
14 | Təxəyyül və emosional fəallıq
|
Məqalə | Naxçıvan Dövlət Universitetinin əsərləri,1992 | 52-54-s
|
|
15 | Diyarşünaslıq materiallarından istifadənin şagirdlərin mənəvi tərbiyəsinə təsiri | Konfrans materialı | Respublika elmi konf.materialları.
Naxçıvan, 1992 |
72-75-s | |
16 | Ekstralinqvistik söhbətlər və təhsilin problemləri
|
Məqalə | «Ana sözü» jurnalı,
1992, № 5-6 |
28-30-s | |
17 | Tədris prossesində diyarşünaslıq materialları vasitəsilə məktəblilərdə mənəvi keyfiyyətlərin formalaşması | Kitab | Bakı: N.Tusi adına APU-nun nəşri, 1992 | 33-s
|
|
18 | Coğrafiya dərslərində istifadə olunan diyarşünaslıq materialları, şagirdlərin mənəvi tərbiyəsinin formalaşması
|
Məqalə | «Pedaqoji Universitetinin xəbərləri»i ADPU,1993, №3
|
54-57-s
|
|
19 | Dərsdənkənar tədbirlərdə diyarşünaslıq materialları vasitəsilə şagirdlərin mənəvi tərbiyəsinin formalaşması
|
Kitab | Bakı, 1993 | 60-s. | |
20 | Psixologiya fənnindən kurs işlərinin
mövzuları ( metodik vəsait )
|
Kitab
|
Bakı: Ozan nəşriyyatı,
1997 |
55-s. | |
21
|
Diyarşünaslıq materiallarından istifadə vasitəsilə şagirdlərdə demokratik ruhun tərbiyə edilməsi və mənəvi keyfiyyətlərin formalaşması | Konfrans materialı | «Cəmiyyətin demokratikləşməsi və radikal islahatların həyata keçirilməsinin hüquqi bazasının yaradılması problemləri» mövzusunda elmi konfransın materialları.Bakı, 1999 | 49-51-s | |
22
|
Diyarşünaslıq materialları vasitəsilə şagirdlərin mənəvi keyfiyyətlərinin formalaşdırılması | Konfrans materialı | Elmi konfrans materialları.Bakı, 1999 | 6-10-s | |
23
|
Dil tədrisinin psixoloji problemlərinə dair | Məqalə | «Azərbaycan dili və ədəbiyyatı tədrisi»j., Bakı, 1999, № 2 | 34-37-s | |
24
|
Şagird şəxsiyyətinin formalaşmasında diyarşünaslıq materiallarından istifadə | Konfrans materialı | Elmi konfransın materialları.Bakı, 2000 | 4-5-s | |
25
|
Şagirdlərin mənəvi keyfiyyətlərinin formalaşmasına dair | Məqalə | «Azərbaycan məktəbi» Bakı, 2000, № 3 | 68-70-s | |
26
|
Müasir dövrdə təhsil islahatları və şagird şəxsiyyətinin formalaşdırılması. | Konfrans materialı | Naxçıvan Özəl Universitetinin II Beynəlxalq Elmi konfransının materialları.Bakı.2000 | 23-24-s | |
27
|
Diyarşünaslıq haqqında | Məqalə | NDU-nun Elmi Əsərləri, 2000, № 6 | 48-49-s | |
28
|
Şagird şəxsiyyətinin formalaşmasında etnoqrafik materiallarından istifadə | Konfrans materialı | «Keçmişimiz –gələcəyimizdir.etnoqrafik problemlərə dair» mövzusunda elmi konfransın materialları.Bakı,2000 | 4-5-s | |
29
|
Diyarşünaslıq materialları şagird şəxsiyyətinin formalaşmasının vasitəsi kimi | Məqalə | Təhsil, Mədəniyyət, İncəsənət, j.Bakı, 2000,
№ 3 |
14-16-s | |
30
|
Şəxsiyyətlərarası münasibətlər sistemi və onun formalaşması | Konfrans materialı | Elmi konfrans materialları.Bakı,2001 | 5-6-s | |
31
|
Mənəvi tərbiyə milli tərbiyənin əsaslarından biridir | Konfrans materialı | «Müasir dövrdə milli tərbiyə sisteminin aktual problemləri» Elmi konfrans materialları. Bakı,2001 | 5-6-s | |
32
|
I-V siniflərdə diyarşünaslıq materiallarından istifadə üzrə işin vəziyyəti | Məqalə | Təhsil , Mədəniyyət,İncəsənət, j.Bakı, 2001 № 4 | 28-30-s | |
33
|
Kütləvi tədbirlər zamanı diyarşünaslıq materiallarından istifadənin imkan və yolları | Məqalə | Təhsil , Mədəniyyət,İncəsənət, j.Bakı,2002, №3 | 50-53-s | |
34
|
Şagird şəxsiyyətinin formalaşması prosesində diyarşünaslıq materiallarından istifadə | Kitab | Monoqrafiya Bakı: Elm, 2002 | 52-s. | |
35
|
Şagird şəxsiyyətinin formalaşdırılmasında diyarşünaslıq materiallarından istifadənin sistemi | Monoqrafiya | Bakı: Elm, 2002 | 312-s. | |
36
|
Öğrencilerin şahsiyet oluşumunda diyarşünaslık və psikolojik unsurların etkisi | Makale | Atatürk Universiteti Dergisi.Eğitim bilimleri.Erzurum, 2003,
№7 |
124-127-s |
|
37
|
Coğrafiya dərslərində diyarşünaslıq materiallarından istifadənin yolları | Məqalə | Pedaqoji tədqiqatlar (Elmi məqalələr məcmuəsi) j.Bakı, 2003 № 2 (19) | 26-39-s | |
38
|
X-XI siniflərdə Azərbaycan tarixinin tədrisində diyarşünaslıq materiallarından istifadə etməklə şagird şəxsiyyətinin formalaşdırılması | Məqalə | Pedaqoji tədqiqatlar (Elmi məqalələr məcmuəsi) j.Bakı, 2003 № 3 (19) |
144-150-s |
|
39
|
Ədəbiyyat dərslərində şagird şəxsiyyətinin formalaşdırılması imkanları | Məqalə | «Azərbaycan dili və ədəbiyyatı tədrisi», jurnalı Bakı,2003, №4 | s.26-30 | |
40
|
V-XI siniflərdə coğrafiyadan diyarşünaslıq materialları vasitəsilə şagird şəxsiyyətini formalaşdırmaq imkanları | Məqalə | «Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri»(Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi) jurnalı, Bakı, 2003, № 3 |
164-172-s |
|
41
|
X-XI siniflərdə tarix və bio- logiyadan diyarşünaslıq materialları vasitəsilə şagird şəxsiyyətinin formalaşdırmaq imkanları
|
Məqalə | «Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri»(Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi) jurnalı, Bakı, 2003, № 3 |
172-177-s |
|
42
|
Diyarşünaslıq materiallarından istifadənin yolları | Məqalə | «İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə» jurnalı, Bakı. 2003, № 4 | 54-58-s
|
|
43
|
X-XI siniflərdə ədəbiyyat və coğrafiyadan diyarşünaslıq materialları vasitəsilə şagird şəxsiyyətini formalaşdırmaq imkanları. | Məqalə | «Təhsil, Mədəniyyət, İncəsənət» Elmi nəzəri və metodik jurnal.Bakı, 2003, № 4
|
30-33-s | |
44
|
Ədəbiyyat dərslərində diyarşünaslıq materiallarından istifadənin vasitələri | Məqalə | «Pedaqoji Universitetin xəbərlər»i Bakı, ADPU,
2003, № 4 |
46-58-s | |
45
|
V-IX siniflərdə ədəbiyyatdan diyarşünaslıq materialları vasitəsilə şagird şəxsiyyətini formalaşdırmaq imkanları | Məqalə | «Dədə Qorqud» jurnalı, Bakı, 2003, № 3- 4(7-8) |
132-136-s |
|
46
|
VIII-IX siniflərdə Azərbaycan tarixinin tədrisində diyarşünaslıq materiallarından istifadə etməklə şagird şəxsiyyətinin formalaşdırılması. | Məqalə | «Dədə Qorqud» jurnalı, Bakı, 2003, № 3- 4(7-8)143-150) | ||
47
|
V-IX siniflərdə tarixdən diyarşünaslıq materialları vasitəsilə şagird şəxsiyyətini formalaşdırmaq imkanları. | Məqalə | Bakı Ali Pedaqoji Qızlar Seminariyasının «Elmi xəbərlər»i III buraxılış.Bakı, 2003 | 14-16-s | |
48
|
Ders dışı etkinlikler zamanı diyarşünaslıq materiallerini kullanmakla öğrencilerin kimlik oluşumu | Kitap | Ankara:Kızılay nəşriyyatı, 2003 | 38- s. | |
49
|
Öğrencilerin kimlik oluşumunda diyarşünaslıq materiallarının önemi | Makale | «Elektronik sosyal bilimler dergisi» Türkiye 2004, № 7.www.e-sosder. com…
info@e-sosder.com… |
39-44-s | |
50
|
Онекоторых возможностях краеведических материалов в формировании личности учащихся | Статья | «Редагогические исследования» (Сборник научных статъей) ж. Баку,2004, № 2 (20-21) | 35-43-c | |
51 |
Şagird şəxsiyyətinin formalaşdırılmasına dərsdənkənar tədbirlər zamanı diyarşünaslıq materiallarından istifadənin təsiri. | Məqalə | «Pedaqoji Universitetin xəbərləri» Bakı, ADPU-2004, №1 | 546-567-s
|
|
52
|
Azərbaycan tarixi dərslərində diyarşünaslıq materiallarından istifadə | Məqalə | «Təhsil,Mədəniyyət, İncəsənət» jurnalı, Bakı, 2004, №1 | 30-38-s | |
53
|
VI-IX siniflərdə biologiyadan diyarşünaslıq materialları vasitəsilə şagird şəxsiyyətini formalaşdırmaq imkanları | Məqalə | Naxçıvan Dövlət Universitetinin Elmi Əsərləri, 2004, № 14 | 24-26-s | |
54
|
Diyarşünaslıq materialları vasitəsilə şagird şəxsiyyətini formalaşdırmağın yolları | Konfrans materialı | Elmi konfransın materialları .Bakı,2004 | 7-8-s | |
55
|
Kiçikyaşlı məktəblilərin şəxsiyyətinin formalaşdırılmasında diyarşünaslıq materiallarından istifadə | Məqalə | «İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə» jurnalı.Bakı,2004, № 2 | 73-76-s | |
56
|
X-XI siniflərdə Azərbaycan tarixinin tədrisində istifadə etməklə şagird şəxsiyyətinin formalaşması | Məqalə | Pedaqoji tədqiqatlar (Elmi məqalələr məcmuəsi). Bakı, 2004, №3(22) | 65-73-s | |
57
|
Şagird şəxsiyyətinin formalaşması | Konfrans materialı | Naxçıvan MR-in 80 illiyinə həsr olunmuş «Naxçıvan tarixi, maddi və mənəvi mədəniyyətinin təbii sərvətlərinin öyrənilməsi» mövzusunda elmi konfrans.AMEA Naxçıvan Bölməsi.Bakı: Elm, 2004 | 489-493-s | |
58
|
Fənlərin tədrisində diyarşünaslıq materiallarından istifadənin əhəmiyyəti | Konfrans materialı | Naxçıvan MR-in 80 illiyinə həsr olunmaş konfrans materialları.Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu.Naxçıvan,2004 | 61-64-s | |
59
|
Şəxsiyyət haqqında müasir elmi baxışlar
|
Konfrans materialı
|
Naxçıvan MR-in 80 illiyinə həsr olunmuş «Müasir elmi tədqiqatların aktual problemləri» mövzusunda konfrans materialları.Naxçıvan Özəl Universiteti.Bakı, 2004. | 20-25-s | |
60 | Yeniyetmələrin mənəvi tərbiyəsinə təsir edən psixoloji amillər (Gültac Əliyevanın) | Metodik vəsaitinə rəy | Bakı -2004 | ||
61
|
Şagird şəxsiyyətinin formalaşdırılmasında ədəbiyyat dərslərində diyarşünaslıq materiallarından istifadə | Məqalə | Pedaqoji Universitetinin Xəbərləri № 1. Bakı, ADPU,2005 | 485-490-s | |
62 | Şagird şəxsiyyətinin formalaşdırılmasına dair | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnsitutunun «Xəbərləri», №1, Naxçıvan, 2005. | 166-171-s | |
63
|
V-VII siniflərdə coğrafiya dərslərinin tədrisində diyarşünaslıq materiallarından istifadə | Məqalə | Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Xəbərləri», № 17, Naxçıvan 2005. | 48-50-s | |
64
|
VIII-IX siniflərdə Azərbaycan tarixinin tədrisində diyarşünaslıq materiallarından istifadə etməklə şagird şəxsiyyətinin formalaşdırılması | Məqalə | Pedaqoji Universitetinin Xəbərləri. № 2,Bakı, ADPU,2005 | 82-92-s | |
65
|
Diyarşünaslıq materiallarından istifadə
etməklə şagird şəxsiyyətinin formalaşdırılması işinin pedaqoji əsasları |
Məqalə | Azərbaycan Dillər Universitetinin « Elmi Xəbərləri»,№2, Bakı, 2005 | 52 -s. | |
66
|
VIII-XI siniflərdə coğrafi anlayışların tədrisində diyarşünaslıq materiallarından istifadə | Məqalə | «Dil və ədəbiyyat.»Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal, №3(45).Bakı, 2005 | 120-124-s | |
67
|
Şagird şəxsiyyətinin formalaşması problemi | Konfrans materialı | «Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri»(Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi) . № 2 Bakı, 2005, | 147-152-s | |
68
|
Ədəbiyyat təlimində diyarşünaslıq materiallarından istifadə ilə şagird şəxsiyyətinin formalaşdırılması | Məqalə | «Azərbaycan dili və ədəbiyyat» jurnalı, № 2 Bakı, 2005, | 34-38-s | |
69
|
Coğrafiyadan diyarşünaslıq materialları
vasitəsilə şagird şəxsiyyətini formalaşdırmaq imkanları |
Məqalə | Odlar Yurdu Universitetinin « Elmi və pedaqoji xəbərləri»,
№ 14,Bakı, 2005 |
229-236-s | |
70
|
V-IX siniflərdə tarixdən diyarşünaslıq materialları vasitəsilə şagird şəxsiyyətini formalaşdırmaq imkanları | Məqalə | «Pedaqoji Universitetinin Xəbərləri», № 3. Bakı, 2005 | 630-641-s | |
71
|
Diyarşünaslıq materiallarından istifadə etməklə şagird şəxsiyyətinin formalaşdırılması işinin psixoloji əsasları. | Konfrans materialı | «Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri»(Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), № 3. Bakı, 2005 | 139-143-s | |
72 |
Məktəb psixoloqunun stolüstü kitabı | Kitab | «Məktəb»nəşriyyatı, Naxçıvan, 2006 | 58 -s. | |
73
|
Şagird şəxsiyyətinin formalaşmasına diyarşünaslıq materiallarının təsiri | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun «Xəbərləri»,№1, Naxçıvan, 2006 | 88-90-s
|
|
74
|
Şagird şəxsiyyətinin formalaşmasına diyarşünaslıq materiallarının təsiri | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun «Xəbərləri»,№1, Naxçıvan, 2006 | 88-90-s
|
|
75 | Qabiliyyət və istedadın qanunauyğunluqlarına dair | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun «Xəbərləri»,№3, Naxçıvan, 2006 | 103-105-s | |
76
|
Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun «Xəbərləri», elmi jurnalının redaksiya heyətinin üzvü | 2006 | |||
77
|
Kiçik yaşlı məktəblilərin ailə nümunəsində tərbiyə edilməsi ( tərtib edən Qızıltac Şahbazova). | Kitaba rəyçi | Bakı, 2006 | 26- s. | |
78
|
Şagirdlərin ekoloji tərbiyəsi | kitab | Bakı, Mütərcim. 2007 | 206- s | |
79
|
Diyarşünaslığın tədqiqi tarixindən | konfrans materialı | Naxçıvan Özəl materialları, Naxçıvan , 2007 | 3-s | |
80
|
Diyarşünaslığın tədqiqi tarixindən | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun «Xəbərləri»,№1, 2007 | 4-8-s | |
81
|
Şəxsiyyətin tədqiqi tarixindən | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun «Xəbərləri»,№2, 2007 | 4-8-s | |
82
|
Vətəndaşın tərbiyə olunması yolları | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun «Xəbərləri»,№3, 2007 | 9-12-s | |
83
|
İstedadlı uşaqların xüsusiyyətləri | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun «Xəbərləri»,№4, 2007 | 4-8-s | |
84 |
Müasir Azərbaycan vətəndaşı necə yetişməlidir | Konfrans materialı. | Elmi-praktik konfransın materialları, may, 2007, | ||
85
|
Ekoloji tərbiyənin etnopedaqoji əsasları (F.Sadıqov, Ç.Əliyeva, M.Abbasov)
|
Kitabın rəyçisi | Bakı, «Nurlan», 2007 | 181 -s. |
|
86 |
Ömər Faiq Neymətzadə yaradıcılığında maarifçilik ideyaları (Kamal Camalov) |
Kitaba rəyçi |
Bakı -2007 |
36 -s. |
|
87
|
Milli pedaqogika məktəbi (elmi-bədii publisistik jurnal) | Redaksiya heyətinin üzvü | Bakı şəhəri,2008 | ||
88
|
Bədii istedadlı uşaqların psixoloji xüsusiyyətləri | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun «Xəbərləri»,№1, 2008 | 4-8-s | |
89
|
İstedadlı şagirdlərlə təşkil edilən təlim xarakterli sinifdənxaric işlər | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun «Xəbərləri»,№4, 2008 | 4-9-s | |
90
|
Yusif Vəzir Çəmənzəminli yaradıcılığında maarifçilik ideyaları (Kamal Camalov) | Kitaba rəyçi | Bakı, 2008, | 45 -s. | |
91
|
İnsan psixologiyası-Heydər Əliyevin dahilik yolu yetişən nəslə nümunədir. | Konf. material. | Elmi praktik konfransın materialları, Naxçıvan, 2008 | 3-6-s | |
92
|
Müasir Azərbaycan gəncliyinin vətəndaşlıq ruhunda tərbiyə olunması | Konfrans materialı | Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun elmi konfransının materialları, 27 noyabr, 2008 | 21-25-s | |
93
|
Xeyirxahlıq etmək onun taleyinə yazılıb. | Məqalə | Akademik Abdulla Mehrabovun mənəvi və elm dünyası, Bakı, 2008 |
118-119-s |
|
94
|
İstedadlı uşaqlar milli sərvətimizdir (I məqalə) | Məqalə | «Şərq qapısı» qəzeti, 27 iyun, 2008 | ||
95
|
İstedadlı uşaqlar milli sərvətimizdir (II məqalə) | Məqalə | «Şərq qapısı» qəzeti, 5 iyul, 2008 | ||
96
|
İstedadlı uşaqlar milli sərvətimizdir (III məqalə) | Məqalə | Şərq qapısı qəzeti, 11 iyul, 2008 | ||
97
|
Ali təhsilin modernləşdirilməsi (Humeyir Əhmədov) | Kitaba rəyçi | Bakı, Maarif, 2008 | 190- s. | |
98
|
Məktəbəqədər uşaqların psixoloji xüsusiyyətləri | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun «Xəbərləri»,№2, 2009 | 5-9-s | |
99 |
Məktəblərdə psixoloji xidmət, yetişən nəslin daha da irəli aparılmasında vasitədir. |
Konf. material. |
Naxçıvan MR Təhsil Nazirliyi və Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu ilə keçirdiyi konfransın materialları, 2009 | ||
100
|
İstedadlı uşaqların xüsusiyyətləri | Məqalə | Psixoloq qəzeti, 28 fevral 2009. | ||
101 | Azərbaycan romantiklərinin maarifçilik ideyaları
( K.H.Camalov) |
Kitaba rəy | Bakı, «Elm və təhsil», 2009 | 144- s. | |
102
|
Pedaqoji kadrların hazırlanmasında kurrikulumların nəzərə alınması | Konf.material | Heydər Əliyevin 86-cı ildönümünə həsr edilmiş elmi praktik konfrans. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. 2009 | 8-10-s | |
103
|
Kurrikulum və müasir təhsil | Konf.material | Heydər Əliyev 87, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunda elmi praktik konfrans, 05 may, 2010 | 9-11-s | |
104
|
Pedaqoji kadrların hazırlanmasında kurrikulumların nəzərə alınması
|
Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun «Xəbərləri»,
№ 1(21), 2010 |
5-7-s | |
105
|
Sirli dünya «Məhəbbət» | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun «Xəbərləri»
№ 1(21), 2010 |
41-44-s | |
106
|
Psixi sağlamlığın mahiyyəti və xüsusiyyətləri | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun«Xəbərləri»,
№2 (22), 2010 |
s. 4-7 | |
107
|
Uzunömürlülərin psixi sağlamlığı və onun qanunauyğunluqları | Məqalə | Naxçıvan Dövlət Universitetinin Elmi Xəbərləri, № 1, 2010 | 156-158 s | |
108
|
Naxçıvan Muxtar Respublikasında psixologiya elminin inkişafında ilk psixoloq qadının fədakarlığı | Məqalə | Təhsil problemləri qəzeti, fevral 21-28, 2010 | ||
109
|
Şəxsiyyətin formalaşmasının psixoloji problemləri (Gültac Əliyeva) | Kitaba rəyçi | «Elm və təsil, » Bakı, 2010 | 423- s. | |
110
|
Müdriklik zirvəsinə aparan yollar
(Gültac xanım Əliyeva -70) |
Kitabı hazırlayan | «Elm və təsil, »
Bakı- 2010 |
415 -s. | |
111 |
Naxçıvan Muxtar Respublikası məktəblərində psixoloji xidmət (Nailiyyətlər və perspektivlər)
|
Məqalə
|
«Psixoloq», qəzeti, 29 aprel, 2010
|
||
112 | Diyarşünaslıq materiallarından istifadə etməklə şagird şəxsiyyətinin formalaşdırılması işinin psixoloji əsasları | Konf. material | Gəncə Dövlət Universitetində Pedaqogikanın müasir problemləri interaktiv təlim metodları və onların tətbiqi, beynəlxalq konfransın materialları 2010 | 138-148 s | |
113
|
Sirli Dünya: Məhəbbət | Kitab | Naxçıvan “Məktəb” nəşriyyatı 2011 | 196 -s. | |
114
|
Naxçıvan Muxtar Respublikasında təhsilin bəzi problemləri | Konf. material | Azərbaycan təhsili yeni inkişaf mərhələsində respublika elmi-praktik konfransının materialları.2010, 25 noyabr | 50-53 s | |
115
|
Diqqətin dalğınlığı ilə əlaqədar psixokorrekgiya işləri. | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun«Xəbərləri»,№4 (24), 2010 | 4-6-s | |
116
|
Psixi sağlamlığın mahiyyəti və xüsusiyyətləri | Məqalə | «Psixoloq», qəzeti №3 (31)
30 mart 2011-ci il |
bir üz | |
117
|
Psixi sağlamlıq günün tələbidir | Məqalə | Şərurun səsi 23 aprel 2011-ci il | ||
118
|
Uzunömürlülərin psixi sağlamlığı və qanunauyğunluqları | Məqalə | «Psixoloq», qəzeti №4 (32)
29 aprel 2011 |
||
119
|
Şagird intelektinin inkişafına motivlərin təsiri | Konf.materialı | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu | ||
120
|
İstedadlı uşaqlar problemi | Beynəlxalq konf.materialı | NDU, ATPİ, “Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsinin pedaqoji-psixoloji problemləri” mövzusunda beynəlxalq konfransın materialları, Müəllimlər İnstitutu, Naxçıvan -2011 | 14-16- s | |
121
|
Dəyişən dünyada psixi sağlamlıq aktual məsələdir | Məqalə | Azərbaycan məktəbi jurnalı №3, 2011 | 59-62- s | |
122
|
Məktəblilərin ekoloji tərbiyəsi (Amil Əsgərov ) | Kitaba rəyçi | Bakı, Elm və təhsil. 2011. | ||
123 |
Naxçıvan Muxtar Respublikasında məktəbdə psixoloji xidmətin problemləri perspektivləri | Məqalə | Təhsil problemləri qəzeti 01-07 iyul 2011 | ||
124
|
Qısqanclıq hissindən xilas olmağın yolları | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun«Xəbərləri»,№1
(25), 2011. |
||
125
|
Ali təhsil müəssisələrinin bakalavr pilləsi üçün “Psixologiya”, “Təşkilati davranış və idarəetmə psixologiyası”, “Defektologiya və loqopediyanın əsasları” fənləri üzrə professor Gültac Əliyevanın çap etdirdiyi proqrama rəyçi | Proqram rəyçi | «Elm və təhsil» Bakı-2011 | ||
126
|
Uzunömürlülərin psixi sağlamlığı | Məqalə qəzet | Şərurun səsi qəzeti | ||
127
|
Sosial Psixopedaqogikada istedadlı uşaqlar problemi | Kitab | «Elm və təhsil» Bakı 2011.
|
392- s. | |
128
|
Uşaqlara qayğı zamanın tələbidir | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun xəbərləri. N3 (27) 2011 | 4-7-s | |
129
|
Naxçıvan Muxtar Respublikasında uşaqlar xüsusi diqqət və qayğı əhatəsindədir
|
Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun xəbərləri. N4 (28) 2011 | 4-9-s | |
130 | Naxçıvan Muxtar Respublika-sında uşaqların hərtərəfli şəxsiyyət kimi inkişafına geniş imkanlar yaradılmışdır | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri,
2012 N1 |
4-8 -s | |
131
|
Uşaqları şəxsiyyət kimi yetişdirilmək valideyinlərin və cəmiyyətin borcudur.
|
Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri,
2012 N2 |
4-10-s | |
132 | Qüsurlu uşaqların pedaqogikası
|
Məqalə | Milli pedaqogika məktəbi jurnalı № 2012
|
25-30-s | |
133 | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu
|
Məqalə | Elm və Həyat jurnalı, N4 2011 | 14-18s. | |
134 | Təfəkkür və yeni təhsil konsepsiyası | Konf.materialı | Heydər Əliyevin doğulma sının 89-cu ildonümünə həsr edilmiş elmi praktik konfrans Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu 2012 | 14-19-s | |
135 | Əlahiddə Pedaqogikalar | Məqalə | Naxçıvan Dövlət Universiteti Elmi əsərlər N 1(44), 2012, | 153-157 s | |
136 | Naxçıvan Muxtar Respublikasında məktəbdə psixoloji xidmətin nailiyyətləri və perespektivləri | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərləri”, №3, 2012 | 4-8-s | |
137 | Naxçıvan Muxtar Respublikasında məktəblərdə psixoloji xidmət (nailiyyətləri və perespektivləri) | Beynəlxalq konfransın materialları | “Ümumi orta təhsilin müasir problemləri” mövzusunda. Naxçıvan 2012, 24 noyabr | 171-172s | |
138 | Kaçestvennoe obrazovanil iqraet znaçitelnuyu rol v razvitii talatliux detey | Beynəlxalq konfransın materialları | Beynəlxalq elmi konfransın materialları “İnnovasiya, təhsilin keyfiyyəti və inkişafı”, Bakı 7-9 iyun 2012 | ||
139 | Hərbi psixoloji fəaliyyətin qanunauyğunluqları | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərləri” №4 2012 | 4-8 s. | |
140 | Ələhaddə pedaqogikalar | Məqalə | Azərbaycan məktəbi №1 jurnalı 2013 | ||
141 | Məktəb psixoloqunun stolüstü lüğəti | Kitab | NMİ- “Məktəb” nəşriyyatı 2013 | 116-s | |
142 | Təfəkkür və yeni təhsil konsepsiyası | Konfrans materialı | Heydər Əliyevin doğulmasının 89-cu ildönümünə həsr edilmiş elmi praktik konfrans, NMİ-2012 | 3-5 s. | |
143 | Əlahiddə pedaqogikalar | Məqalə | Naxçıvan Dövlət Universitetinin elmi əsərləri №1(44) 2012 | 155-159 | |
144 | Naxçıvan Muxtar Respublikasında uşaqların hərtərəfli şəxsiyyət kimi inkişafına geniş imkanlar yaradılmışdır. | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərləri” №1 2012. | ||
145 | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu inkişaf yollarında | Məqalə | “Ali təhsil və cəmiyyət” Elmi metodik jurnal №3 2012 | 62-64 s. | |
146 | Diyarşünaslıq materiallarından istifadə etməklə şagird şəxsiyyətinin formalaşdırılması işinin psixoloji əsasları | Beynəlxalq konfrans materialı | Pedaqogika və psixologiyanın müasir problemləri. Gəncə Dövlət Universiteti | ||
147 |
Ailənin psixoloji problemləri |
Məqalə |
Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərləri” №2, 2013 |
||
148 |
Psixoloji problemlərin aradan qaldırılması yolları
|
Respublika elmi konfransının materialları |
Ümummilli lider Heydər Əliyevin 90 illik yubileyinə həsr edilmiş elmi praktik konfrans, NMİ-2013 |
107-100 s. |
|
149 | Fiziki coğrafiyanın tədrisində kosmik materiallardan istifadə | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərləri” №1, 2013 | 58-61 s. | Nazim
Bababəyli, Elnarə Seyidova |
150 | Dostluq əlaqələri genişlənir | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərləri” №1, 2013 | 132-138 s. | Həsənəli Eyvazlı |
151 | Əsgər psixologiyasının formalaşmasının psixoloji əsasları. Polkovnik –leytenant Mirqiyas Rüstəmov
|
Kitabın elmi redaktoru | Naxçıvan 2012 | 85 s. | |
152 | Qızıltac Şahbazova “Milli təhsilimizin himayədarı
|
Kitaba rəyçi | Bakı-2013 | 227 s. | |
153 | Kamal Camalov “Hüseyn Cavid və məktəb” | Kitaba rəyçi | Naxçıvan -2013 | 143 s. | |
154 | Ailənin psixoloji problemləri | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərləri” №2, 2013 | s.5-7 | |
155 |
Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun pedaqogika və psixologiya kafedrası 10 ildə | Kitabina elmi redaktor | Bakı-2013 | 193 s. | |
156 | Əlahiddə pedaqogikalar | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun pedaqogika və psixologiya kafedrası 10 ildə kitabında Bakı-2013 | s. 8-17 | |
157 | Coğrafiyadan diyarşünaslıq işləri mənəvi tərbiyyənin vasitəsi kimi | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərləri” №3, 2013 | ||
158 | Tarixdən sinifdən xaric diyarşünaslıq işləri mənəvi tərbiyənin vasitəsi kimi | Məqalə | Tədris prosesinin təkminləşdirilməsinin pedaqoji-psixoloji problemləri mövzusunda Elmi konfrans materialları. Naxçıvan-2013 | ||
159 | Tarix diyarşünaslıq dərnəyinin mənəvi keyfiyyətlərə təsiri | Məqalə | ARTPİ-Elmi əsərləri
№1, 2014 |
s. 80-85 | |
160 | Gerçəkləşən görüşlər yaxud böyük təsüratlar (səfər təsüratları) | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərləri” №4, 2013 | Həsənəli Eyvazlı | |
161 | Sirli dünya qısqanclıq | kitab | NMİ-Məktəb Nəşriyyatı
2013 |
105 s | |
162 | Diyarşünaslıq mteriallarından istifadə mənəvi tərbiyənin vasitəsi kimi (Naxçıvan MR nümunəsində) | kitab | NMİ-Məktəb Nəşriyyatı
2013 |
101 s | |
163 | Diyarşünaslıq | monoqrafiya | NMİ-Məktəb Nəşriyyatı
2013 |
212 s | |
164 | Pedaqogika kursunun “Didaktika” (təlim, təhsil nəzəriyyəsi) və Tərbiyyə nəzəriyyəsi üzrə tədris proqramı | proqram | NMİ-Məktəb Nəşriyyatı
2014 |
44 s | Fərahim Sadiqov |
165 | “Ali məktəb pedaqogikası” kursunun proqramı | proqram | NMİ-Məktəb Nəşriyyatı
2014 |
40 s | Fərahim Sadiqov |
166 | Naxçıvan Muxtar Respublikasında istedadlı uşaqların inkişafı | monoqrafiya | Əcəmi-Nəşriyyatı
Naxçıvan-2014 |
389 s | Kamal Camalov |
167 | İnsan psixologiyasının sirli dünyası “Kıskanclık” | monoqrafiya | Hayat yayın qurupu
Türkiyə-2014 |
104 s | Yar. Dosent, Dr. Davut İbrahimoğlu |
168 | Qısqanclıqla bağlı qadınlara və kişilərə psixoloji tövsiyələr | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərləri” №3, 2014 | ||
169 | Təfəkküryönümlü kurikulum və gələcəyə baxış | Konfrans materialı | Tədris prosesinin təkminləşdirilməsi və müasir təhsil konsepsiyaları Beynəlxalq elmi konfransın materialları Noyabr naxçıvan-2014 | ||
170 | Diyarşünaslıq materialları mənəvi tərbiyənin vasitəsidir | Konfrans materialı | Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnalogiyaların təlim tərbiyə prosesində tətbiqi. Respublika konfransı. Naxçıvan-2014 | S 69-72 | |
171 | İlk uşaqlıq dövründə şəxsiyyətin inkişafı | Konfrans materialı | Naxçıvan MR-90 Təhsil kurikulumları.Naxçıvan-2014 | S 118-121 | |
172 | Azərbaycan Dövlət Təhsil strategiyası | Rəyçi | Almaniya-2014 Moreboks Sarabrüken | 248 s | |
173 | Məhəmməd Tğı Sidqinin maarifçilik və müəllimlik fəaliyyəti | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərləri” №4, 2014 | S 5-8 | |
174 | Azərbaycan Təhsilinin inkişaf strategiyasına dair Almaniyada nəşr olunmuş ilk pedaqoji monoqrafiya | Məqalə | ARTPİ-nin Elmi əsərləri
Bakı-№4, 2014 |
S 182-187 | Prof. Fərrux Rüstəmov Həsən Bayramov |
175 | Mühit, ideologiya, şəxsiyyət | Rəyçi | ADPU-nun mətbəəsi 2015 | 87 s | |
176 | Psixologiya dərslik | Rəyçi | ADPU-nun mətbəəsi 2015 | 172 s | |
177 | Ümumtəhsil məktəblərində təfəkküryönümlü kurikulumların tətbiqi | Respublika konfransı materialları | NMİ-Məktəb Nəşriyyatı
24 Aprel-2015 |
||
178 | Kompyuterin üstünlükləri, internet və məsafəli təhsil | Respublika konfransı materialları | NMİ-Məktəb Nəşriyyatı
05 May-2015 Heydər Əliyev-92 |
||
179 | Distant təhsilin mahiyəti və əhəmiyyəti | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərləri” №2, 2015 | ||
180 | Distant təhsil terminləri | Kitab rəyçi | Mütərcim Bakı-2015 | 265 s | |
181 | Maarifçi pedaqoq Məhəmməd Tağı Sidqi | Məqalə | “Azərbaycan məktəbi” jurnalı 2015 | S 91-94 | |
182 | Ustadımın ustadı | Məqalə | Könüllərdə yaşayan sənətkar. Kitab-2015 | S 78-81 | |
183 | Azərbaycan təhsilinin inkişafı strategiyasına dair Almaniyada nəşr olunmuş ilk pedaqoji monoqrafiya | Məqalə | ATPİ-nin Elmi əsərləri
Bakı-2015 |
S 182-187 | Prof. Fərrux Rüstəmov Həsən Bayramov |
184 | Distant təhsildə keyfiyyət qiymətləndirilməsi | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərləri” №3, 2015 | S 4-7 | |
185 | Fiziki və psixi (ruhi) sağlamlıq | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərləri” №4, 2015 | ||
186 | Tərbiyəşünaslıq | kitab | Elm və Təhsil Bakı-2016 | 361 s | Prof. Fərahim Sadiqov |
187 | “Xöşbəxtlik” İnsan psixologiyasının sirli dünyası | kitab | Elm və Təhsil Bakı-2016 | 260 s | Dos. Dok. Davut İbrahimoğlu |
188 | Ağlın psixologi əsasları | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərləri” №2, 2016 | 4-7 s | |
189 | Autizm | kitab | “Məktəb Nəşriyyatı” Naxçıvan-2016 | 160 s | |
190 | Depresiya | kitab | “Əcəmi Nəşriyyatı” Naxçıvan-2016 | 92 s | |
191 | Məktəb psixoloqunun stolüstü kitabı | kitab | “Məktəb Nəşriyyatı” Naxçıvan-2016 | 300 s | |
192 | Ağlın psixoloji əsasları | Məqalə | Azərbaycanda Təhsil Siyasətinin prioritetləri: Müasir yanaşmalar. Beynəlxalq elmi konfransın materialları Dekabr Naxçıvan 2016 | S11-113 | |
193 |
Ağıl tərbiyəsinin forma və metodları | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərləri” №1, 2017 | S 4-6 | |
194 | Məktəblilərdə təfəkkürün inkişaf xüsusiyyətləri | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərləri” №2, 2017 | ||
195 | Uşağın sosializasiyasında məktəb psixoloqu və valideynin rolu | Tezis | “Təbiət və humanitar elm sahələrinin inkişaf problemləri” Lənkəran-2017 | S150-151 | |
196 | Uşaqlarda yaş böhranı və onun nəzərə alınması | Tezis | Təhsil kurikulumları: praktik tətbiqlər mövzusunda Respublika elmi konfrans materialları 19 aprel NMİ-2017 | S3-6 | |
197 | Uşaqlarda temperamentin öyrənilməsi və tərbiyə edilməsi | Tezis | Müasir təlm metodları və yeni pedaqoji texnalogiyaların təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi. NMİ-2017 05 may | S56-59 | |
198 | Təhsilin müasir psixoloji problemləri | Kitab | Əcəmi Nəşriyyatı 2017 | 415s | |
199 | Məktəblilərdə təfəkkürün inkişaf xüsusiyyətləri | Məqalə | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun “Xəbərləri” №2, 2017 | ||
200 | Study of upbringing | Kitab | Science and education 2017 | 303 p | |
201 | Математический анализ сердечного ритма как метод оценки влияния психоактивных веществ на функциональное состояние сердечно-сосудистой системы человека | Переспективы внедрения инновационных технологий в медицине и фармации. Сборник материалов всероссийской научно-практической конференции с международным участием.
30 ноября 01 декабря 2017 г. |
30-36 с |