Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent.
e–mail: ibrahim.rustemov@gmail.com
Rüstəmov İbrahim Murad oğlu 18 avquast 1947-ci ildə Naxçıvan Muxtar Respublikasının Kənd Şahbuz kəndində anadan olub. 1967-ci ildə V.İ.Lenin adına APİ(indiki ADPU)-NİN Naxçivan filialının Riyaziyyat ixtisasına qəbul olub. 1971-ci ildə filialı bitirmişdir.
1971-ci ildən NDU-da laborant, dispeçer, müəllim və baş müəllim vəzifələrində işləmişdir. 1994-cü ildən 2005-ci ilə qədər Pedaqoji fakültənin dekan müavini, 2005-ci ildən 2016-ci ilədək Pedaqoji fakültətin dekanı vəzifəsində işləmişdir. Haliyədə Pedaqoji fakültənin dekan müavinidir.
1997-ci ildə Pedaqogika üzrə elmi dərəcəsini, 2001-ci ildə isə dosent elmi adını almışdır. Hazırda NDU-nun “ Fənlərin tədrisi metodikası və Texnologiya müəllimliyi” kafedrasına və NMİ-nin “ Riyaziyyat və tədrisi metodikası” kafedrasının dosentidir. Təhsil sahəsində nailiyyətlərə görə 2007-ci ildə Respublika Prezdinentinin Sərəncamı ilə “Tərəqqi” medalına layiq görülmüşdür.
Dərc olunan elmi əsərləri:
- Çoxluqlar və kombinatorika məsələləri. (metodik vəsait), APU-nun nəşriyyatı, Bakı, 1991.
- Bərabərsizliklərinin isbatının tədrisinə dair. (metodik vəsait), APU-nun nəşriyyatı, Bakı, 1991.
- Analitik həndəsənin elementləri. (metodik vəsait), APU-nun nəşriyyatı, Bakı, 1992.
- Məktəbəqədər yaşlı uşaqların sadə riyazi təsəvvürlərinin formalaşmasının nəzəri əsasları. (metodik vəsait), APU-nun nəşriyyatı, Bakı,
- İdman nəzəriyyəsinin elementləri. (metodik vəsait), APU-nun nəşriyyatı, Bakı,
- Cəbrdən məsələ həlli üzrə praktikum. (metodik vəsait), APU-nun nəşriyyatı, Bakı,
- Triqonometriyadan məsələ həlli üzrə praktikum. (metodik vəsait), APU-nun nəşriyyatı, Bakı,
- İbtidai məktəb riyaziyyat kursunda həndəsi elementlərinə aid çalışmalar (metodik vəsait), APU-nun nəşriyyatı, Bakı, 1995.
- İbtidai məktəb riyaziyyat kursunda həndəsi elementlərinə aid çalışmalar. (metodik vəsait), APU-nun nəşriyyatı, Bakı,
- Analitik həndəsə elementlərinə aid çalışmalar. (metodik vəsait), APU-nun nəşriyyatı, Bakı,
- Həndəsədən məsələ həlli vasitəsilə şagirdlərin inkişaf etdirilməsi.(VII-IX siniflər), (metodik vəsait), APU-nun nəşriyyatı, Bakı,
- Nəzəri biliklərin inkişafında məsələ həllinin rolu. (VII sinif həndəsə), (metodik vəsait), APU-nun nəşriyyatı, Bakı, 1997.
- Mənfi olmayan tam ədədlər çoxluğunda bölünmə əlamətləri. (metodik vəsait), APU-nun nəşriyyatı, Bakı, 1998.
- Həndəsə məsələlərinin həlli metodikasına dair. (VII-IX siniflər üzrə), (metodik vəsait), APU-nun nəşriyyatı, Bakı, 1998.
- İbtidai siniflərdə riyaziyyatın tədrisi metodikası. (dərs vəsaiti), Bakı, “elm”, 1999.
- (dərs vəsaiti), Bakı, “elm”, 2000.
- Pedaqoji fakültə riyyaziyyatın tədrisi metodikası. (dərs vəsaiti), APU-nun nəşriyyatı, Bakı,
- İbtidai siniflərdə riyaziyyatın tədrisi metodikası. (xüsusi metodika) I hissə (dərs vəsaiti), “Tİ-MEDİA” şirkətinin mətbəəsi.
- İbtidai siniflərdə riyaziyyatın tədrisi metodikası. (xüsusi metodika),II hissə (dərs vəsaiti), “Tİ – MEDİA” şirkətinin mətbəəsi, Bakı, 2008.
- İbtidai siniflərin məktəb təlimi prosesində ədəd anlayışının formalaşması. (dərs vəsaiti), “Tİ – MEDİA” şirkətinin mətbəəsi, Bakı, 2008.
- Texnologiyanın tədrisi metodikası üzrə kurs işlərinin yerinə yetirilməsi üçün göstərişlər və tapşırıqlar. (metodik vəsait), Naxçıvan , 2014.
- Study of operations on complex denominated numbers, EUROPEAN ACADEMIC RESEARCH Vol. V, Issue 2/ sep. 2017. Impact Factor: 3.4546 (UIF) DRJI Value: 5.9 (B+).
- Conceptualization of mathematical expression in students, EUROPEAN ACADEMIC RESEARCH Vol. V, Issue 2/ May 2017. Impact Factor: 3.4546 (UIF) DRJI Value: 5.9 (B+).
- On dairəsində toplama və çıxmanın öyrədilməsi metodikası. NDU-nun elmi əsərləri,№1 (43) , 2012.
- İbtidai sinif müəllimlərinin riyazi peşə və hazırlığı xüsusiyyətləri. Naxçıvan Müəllimlər İnsititunun xəbərləri, №1,
- İbtidai siniflərdə ədəd anlayışının formalaşdırılmasına və inkşaf etdirilməsinə verilən didaktik tələblər. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun xəbərləri, №4,
- İbtidai siniflərin riyaziyyat tədrisində məntiqi çalışmalar. Fizika riyaziyyat və informatika tədrisi, №4,
- Sadə riyaziyyat təsəvvürlərinin formalaşması metodikası. Naxçıvan ,2013.
- Tərif və onun növləri. Fizika riyaziyyat və informatika tədrisi, №4, 2013.
- İbtidai siniflərdə həndəsə dərslərinin xüsusiyyətləri. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun xəbərləri , №1,
- İbtidai siniflərdə yeni interaktiv təlimlə əlaqədar məsələ həllinin didaktik funksiyaları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun xəbərləri, №4,
- Riyaziyyat təlimində şagirdlərdə tərbiyənin və yaradıcılıq fəaliyyətinin formalaşması. Fizika riyaziyyat və informatikanın tədrisi, №1,
- Şagirdlərin riyazi təfəkkürünün inkişafında riyazi çalışmaların rolu. Fizika riyaziyyat və informatikanın tədrisi. №2, Bakı,
- İbtidai sinif şagirdlərinin fəza təfəkkürünün yaranması və formalaşmasında həndəsə elementlərinin rolu və əhəmiyyəti. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun xəbərləri, №2,
- Metrik ölçü sisteminin yaranması haqqında tarixi məlumat. Fizika riyaziyyat və informatikanın tədrisi, №3,
- Riyaziyyat təlimində şagirdlərdə tərbiyənin və yaradıcılıq fəaliyyətinin formalaşması. Fizika riyaziyyat və informatikanın tədrisi , №1,
- Şagirdlərin riyazi təfəkkürünün inkişafında riyazi çalışmaların rolu. Fizika riyaziyyat və informatikanın tədrisi, №2, Bakı ,
- İbtidai sinif şagirdlərinin fəza təfəkkürünün yaranması və formalaşmasında həndəsə elementlərinin rolu və əhəmiyyəti. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun xəbərləri, №2 ,
- Çətinlik dərəcəsi artırılmış bəzi məsələlərin həlli. Fizika-riyaziyyat və informatikanın tədrisi, №2,
- I-IV siniflərdə riyaziyyat proqramının məzmun xətləri və standartları. NMİ, Elmi əsərləri, №1,
- II-IV siniflərdə riyaziyyat təliminin həyatla əlaqələndiril-məsi imkanları. NMİ, Xəbərləri, №1, 2017.
- İbtidai siniflərdə yeni interaktiv təlimlə əlaqədar məsələ həllinin didaktik funksiyaları. Fizika, riyaziyyat və informatikanın tədrisi. №2, Bakı, 2017.