Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu yarandığı ilk gündən onun nəzdində “Pedaqogika və ictimai elmlər” kafedrası yaradılmışdır. 2013-cü ildən kafedranın adı dəyişilərək “Pedaqogika və psixologiya” kafedrası adlandırılmışdır. Haliyədə kafedrada 22 nəfər professor-müəllim heyəti fəaliyyət göstərir. Bunlardan 1 nəfəri Azərbaycan Respublikasının əməkdar müəllimi, 1 nəfəri Naxçıvan Muxtar Respublikasının əməkdar müəllimi, 2 nəfər professor, 1 nəfər elmlər doktoru, 4 nəfər dosent, 1 nəfər fəlsəfə doktoru, 8 nəfər baş müəllim, 6 nəfər müəllimdir.
Kafedranın tərkib hissəsi
- Əliyev İsmayıl İsrafil oğlu – Pedaqogika üzrə elmlər doktoru, professor – Kafedra müdiri
- Əliyeva Gültac Bədəl qızı – Professor
- Şahbazova Qızıltac Tarverdi qızı – Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
- Camalov Kamal Həsən oğlu – Pedaqogika üzrə elmlər doktoru
- Rzayev Vahid Məmməd oğlu – Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
- Hacıyeva Salatın Bəyalı qızı – Psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
- Allahverdiyeva Lalə Zahir qızı – Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
- Quliyev Çapay Qadir oğlu – Psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru
- Hüseynova Tahirə Həsən qızı – Baş müəllim
- Məmmədova Nüşabə Qardaşxan qızı – Baş müəllim
- Hacıyeva Gülmira Sahib qızı – Baş müəllim
- Əhmədova Kifayət Xanlar qızı – Baş müəllim
- Baxşəliyeva Tamara Şirzad qızı – Baş müəllim
- Vəliyeva Sevinc Tofiq qızı – Baş müəllim
- Mehdiyeva Zeynab Hacı qızı – Baş müəllim
- Əliyeva Ruhəngiz Məmməd qızı – Baş müəllim
- Cabbarova Solmaz Rafiq qızı – Müəllim
- Hüseynli Ayxan Yunis oğlu – Müəllim
- Süleymanova Şəhla Zal qızı – Müəllim
- Məmmədova Nurlanə Şahmərdan qızı – Müəllim
- İsmayılova Sevinc Kərim qızı – Baş laborant
- İslamlı Fatma İslam qızı – Laborant
Kafedrada tədris olunan fənlər
Bakalavr pilləsi üzrə | Magistratura pilləsi üzrə |
---|---|
1. Psixologiya 2. Psixologiyanın əsasları 3. Pedaqoji psixologiya 4. Uşaq psixologiyası 5. Şəxsiyyət psixologiyası 6. Ünsiyyət psixologiyası 7. Ekrperimental psixologiya 8. Etnopsixologiya 9. İnkişaf və yaş psixologiyası 10. Sosial psixologiya 11. Psixofiziologiya 12. Psixologiyanın tədrisi metodikası 13. Psixopedaqogika 14. TSPX və psixoloji praktikum 15. Psixoloanaliz 16. Psixodiaqnostika və psixokonsultasiya 17. Ümumi psixologiya-05(emosiya və motivasiya) 18. Xüsusi psixologiya 19. Yaradıcılıq psixologiyası 20. Əməyin psixologiyası 21. Genderin psixoloji problemləri 22. Ümumi psixologiya-06(fəaliyyət və şəxsiyyət) 23. Klinik psixologiya 24. Ümumi pedaqogika 25. İbtidai təhsilin pedaqogikası 26. Məktəbəqədər pedaqogika 27. Sosial pedaqogika 28. İbtidai təhsil kurikulumu 29. Müasir pedaqoji texnologiyalar 30. Defektologiya və loqopediyanın əsasları 31. Azərbaycan xalq pedaqogikası 32. Ailə pedaqogikası 33. Xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqların təhsili 34. İnkluziv təhsil 35. Təhsilin idarə olunması 36. Tərbiyə işinin metodikası 37. Müasir təhsil kurikulumunun əsasları | 1. Ali məktəb pedaqogikası 2. Pedaqogikanın müasir problemləri 3. Pedaqogikanın tarixi və metodologiyası 4. AMMEF: Etnopedaqogika 5. Naxçıvanda ali təhsilin tarixi 6. Məktəbşünaslığın müasir problemləri 7. Müqayisəli pedaqogika 8. Ailə tərbiyəsinin müasir problemləri 9. Peşəyönümü işin təşkili 10. Müasir dövrdə ibtidai təhsilin problemləri 11. Xarici ölkələrdə mək. və ped. fikir tarixi 12. N.Nərimanovun pedaqoji görüşləri 13. Azərbaycanda ibtidai təhsilin inkişaf tarixi 14. Müəllim hazırlığının müasir problemləri 15. İbtidai siniflərdə müstəqil işlərin təşkili 16. XX əsrdə Azərbaycanda pedaqoji elmin inkişaf tarixi 17. Təhsilin idarə edilməsi 18. Yeni pedaqoji texnologiyalar 19. Pedaqoji ustalıq 20. Pedaqoji etika 21. Naxçıvanda məktəb və pedaqoji fikir tarixi 22. H.Cavidin pedaqoji görüşləri 23. Azərbaycanda məktəb və pedaqoji fikir tarixi 24. Sosial psixoloji xidmətin müasir problemləri 25. Sosial psixoloji xidmətin tarixi və metodologiyası 26. AMMEF:Peşəseçmənin psixoloji məsələləri 27. İstedadlı uşaq və gənclərin psixologiyası 28. İnsan sağlamlığının psixologiyası 29. Şəxsiyyətlərarası münasibətlərin sosial və psixoloji prob. 30. Müəllimin peşə hazırlığının ped. və psixoloji problemləri 31. Uşaqların intelektual qabiliyyətlərinin inkişafı 32. Korreksiya pedaqogikasının aktual problemləri 33. Müxtəlif yaş dövrlərində psixi inkişaf 34. Ali məktəblərdə münasibət psixologiyası 35. Təhsildə psixoloji xidmət və psixokorreksiya məsələləri 36. Təhsilin idarə edilməsinin pedaqoji və psixoloji məsələləri 37. Təhsilin sosial və psixoloji problemləri 38. İntellektual inkişaf, modellər, ölçmər, korreksiya |