Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu yarandığı ilk gündən onun nəzdində “Pedaqogika və ictimai elmlər” kafedrası yaradılmışdır. 2013-cü ildən kafedranın adı dəyişilərək “Pedaqogika və psixologiya” kafedrası adlandırılmışdır. Haliyədə kafedrada 19 nəfər professor-müəllim heyəti fəaliyyət göstərir. Bunlardan 1 nəfəri Azərbaycan Respublikasının əməkdar müəllimi, 1 nəfəri Naxçıvan Muxtar Respublikasının əməkdar müəllimi, 2 nəfər professor, 1 nəfər elmlər doktoru, 3 nəfər dosent, 1 nəfər fəlsəfə doktoru, 8 nəfər baş müəllim, 6 nəfər müəllimdir.
Kafedranın tərkib hissəsi
- Vəliyeva Sevinc Tofiq qızı – Pedaqogika üz.fəlsəfə doktoru– Kafedra müdiri
- Şahbazova Qızıltac Tarverdi qızı – Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
- Camalov Kamal Həsən oğlu – Pedaqogika üzrə elmlər doktoru, professor
- Rzayev Vahid Məmməd oğlu – Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
- Hacıyeva Salatın Bəyalı qızı – Psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
- Əliyeva Ruhəngiz Məmməd qızı – Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru
- Həsənova Tahirə Həsən qızı – Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru
- Məmmədova Nüşabə Qardaşxan qızı – Baş müəllim
- Hacıyeva Gülmira Sahib qızı – Pedaqogika üz.fəlsəfə doktoru
- Baxşəliyeva Tamara Şirzad qızı – Baş müəllim
- Mehdiyeva Zeynab Hacı qızı – Baş müəllim
- Cabbarova Solmaz Rafiq qızı – Müəllim
- Hüseynli Ayxan Yunis oğlu – Müəllim
- Süleymanova Şəhla Zal qızı –Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru
- Məmmədova Nurlanə Şahmərdan qızı – Müəllim
- Əhmədova Kifayət Xanlar qızı – Baş müəllim
- Məmmədova Almaz Məmmədbağır qızı – Müəllim
- Məmmədova Aynurə Hüseyn qızı – Müəllim
- İslamlı Fatma İslam qızı – Müəllim
- Orucova Sevinc Vaqif qızı – Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru
- Nəcəfova Sahilə – müəllim
- Nağıyeva Ülviyyə Fikrət qızı – Müəllim
- Fətəliyeva Ülviyyə Sadıq qızı – Müəllim
- Tağıyeva Günay Vüsal qızı – labarant
- Hacıyeva Sarıngül Hidayət qızı – labarant
Kafedrada tədris olunan fənlər
Psixologiya |
Psixologiyanın əsasları |
Pedaqoji psixologiya |
Uşaq psixologiyası |
S/FŞəxsiyyət və fəaliyyət psixologiyası |
S/FÜnsiyyət psixologiyası |
Eksperimental psixologiya |
S/FEtnopsixologiya |
İnkişaf və yaş psixologiyası |
Sosial psixologiya |
Psixofiziologiya |
Psixologiyanın tədrisi metodikası |
S/FPsixopedaqogika |
Təhsildə sosial psixoloji xidmət |
Psixoanaliz |
Psixodiaqnostika və psixokonsultasiya |
S/FPsixologiya tarixi |
Hüquq psixologiyası |
Menecment psixologiya |
Psixi sağlamlıq |
Ailə və gender psixologiyası |
S/F Müqayisəli psixologiya |
Klinik psixologiya |
Koqnitiv psixologiya |
S/F Ekstremtal şəraitdə psixoloji xidmət |
S/F Xüsusi psixologiya |
Xüsusi təhsil |
Pedaqogika |
İbtidai təhsilin pedaqogikası |
Məktəbəqədər pedaqogika |
Sosial pedaqogika |
S/Fİbtidai təhsil kurikulumu |
Təhsil sistemləri və layihələrin idarə edilməsi |
S/FDefektologiya və loqopediyanın əsasları |
S/FAzərbaycan xalq pedaqogikası |
S/FAilə pedaqogikası |
Təhsil fəlsəfəsi |
İnkluziv təhsil |
İbtidai siniflərdə inklüziv təhsil |
Azərbaycanda məktəb və pedaqoji fikir tarixi |
Təhsilin idarə olunması |
Məktəbəqədər təhsilin kurikulumu |
H/FAli məktəb pedaqogikası |
Pedaqogikanın müasir problemləri |
Pedaqogikanın tarixi və metodologiyası |
AMMEF: Etnopedaqogika |
S/FNaxçıvanda ali təhsilin tarixi |
S/FMəktəbşünaslığın müasir problemləri |
S/FMüqayisəli pedaqogika |
İ/FAilə tərbiyəsinin müasir problemləri |
İ/FPeşəyönümü işin təşkili |
S/FMüasir dövrdə ibtidai təhsilin problemləri |
S/FXarici ölkələrdə mək. və ped. fikir tarixi |
İ/FYeni pedaqoji texnologiyalar |
İ/FPedaqoji ustalıq |
İ/FPedaqoji etika |
İ/FNaxçıvanda məktəb və pedaqoji fikir tarixi |
S/FH.Cavidin pedaqoji görüşləri |
Sosial psixoloji xidmətin müasir problemləri |
Sosial psixoloji xidmətin tarixi və metodologiyası |
AMMEF:Peşəseçmənin psixoloji məsələləri |
İ/Fİstedadlı uşaq və gənclərin psixologiyası |
S/Fİnsan sağlamlığının psixologiyası |
İ/FŞəxsiyyətlərarası münasibətlərin sosial və psixoloji prob. |
İ/FMüəllimin peşə hazırlığının ped. və psixoloji problemləri |
S/FUşaqların intelektual qabiliyyətlərinin inkişafı |
S/FKorreksiya pedaqogikasının aktual problemləri |
İ/FMüxtəlif yaş dövrlərində psixi inkişaf |
S/FAli məktəblərdə münasibət psixologiyası |
S/FTəhsildə psixoloji xidmət və psixokorreksiya məsələləri |
İ/FTəhsilin idarə edilməsinin pedaqoji və psixoloji məsələləri |
İ/FTəhsilin sosial və psixoloji problemləri |
S/F Ailə psixologiyası |
Məktəb təliminə hazırlığın əsasları |
Məktəbəqədər təhsil müəssisələrinin idarə edilməsi və ona rəhbərlik |
S/F Pedaqoji fikir tarixi |
S/F Məktəbəqədər təhsildə mənəvi tərbiyə |
Təhsil və pedaqoji fikir tarixi |
S/F Təlimin müasir təşkili formaları |
S/F Məktəbəqədər müəssisələrdə tərbiyə işinin təşkili |
S/FPedaqoji ünsiyyətin təşkili |
Məktəbəqədər təhsilin inkişaf tarixi |
Məktəbəqədər təhsildə pedaqoji texnologiyalar və innovasiyalar |