Pedaqogika və Psixologiya kafedrası
huseyni_ayxan@mail.ru
1992-ci il avqustun 20-də Ordubad rayonunun Nüsnüs kəndində anadan olub.
2014-cü ildə Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Pedaqoji fakültəsinin “Məktəbəqədər təlim və tərbiyə” ixtisası üzrə bakalavr pilləsini və 2017-ci ildə həmin İnstitutun magistratura şöbəsinin “Təhsildə sosial-psixoloji xidmət” ixtisasini fərqlənmə diplomları ilə bitirmişdir. 2017-ci ildə Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunda metodist, 2018-ci ildən Pedaqogika və Psixologiya kafedrasında Psixologiya fənni üzrə müəllim kimi fəaliyyətə başlamışdır.
Dərc olunmuş elmi əsərlər
- İnformasiya –kommunikasiya texnologiyaları təlimin fərdiləşməsini təmin edən səmərəli vasitə kimi. Beynəlxalq elmi konfrans, Azərbaycanda təhsil siyasətinin prioritetləri: Müasir yanaşmalar. 25 noyabr 2017-ci il, səh. 59-60
- Müasir informasiya texnologiyaları təhsildə. Azərbaycan məktəbi jurnalı. Bakı 2015, №6, səh. 53-58
- Distant təhsil XXI əsrin innovativ təhsilidir. Azərbaycan məktəbi jurnalı. Bakı 2016, №3, səh. 65-71
- Təhsildə kurikulum strategiyasına dair. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, Təhsil kurikulumları: praktik tətbiqlər mövzusunda respublika konfransı. 13 aprel 2016, səh. 171-173
- Heydər Əliyev və müasir təhsil. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, Heydər Əliyev – 93, Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyaların təlim tərbiyə prosesində tətbiqi mövzusunda respublika konfransı. 4 may 2016, səh. 62-68
- Əxlaqi sərvət – həya hissi. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, Heydər Əliyev – 94, Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyaların təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi mövzusunda respublika konfransı. 5 may 2017, səh. 78-81
- Təhsildə müasir informasiya texnologiyaları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, 2015, №3, səh. 87-90
- İnternet təhlükəsizliyi və onun fəsadları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, 2016, №1, səh. 47-49
- İdrak fəallığının təlimin keyfiyyətinə təsiri. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, 2017, №2, səh. 134-136
- Sağlam ailə cəmiyyətin aparıcı qüvvəsidir. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun pedaqogika və psixologiya kafedrası, Heydər Əliyev-94. Bakı 2017, səh.78-83