Kafedra institut rektorunun 05 iyun 2002-ci il tarixli 49№-li əmri ilə“Dillər və ədəbiyyat”
kafedrası kimi fəaliyyətə başlamışdır. Rektorun 14 sentyabr 2020-ci il tarixli 03/127 №-li əmri
ilə kafedra bölündükdən sonra “Azərbaycan dili və ədəbiyyat” kafedrası kimi fəaliyyətini davam
etdirir. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu Elmi şurasının 05 sentyabr 2023-cü il tarixli (prot.№01)
iclasında müzakirə edilərək qəbul edilmiş, Naxıvan Müəllimlər İnstitutunun rektoru tərəfindən
06 sentyabr 2023-cü il tarixdə təsdiq edilmiş “Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun kafedrası
haqqında Əsasnamə” yə Pedaqoji fakültənin Elmi Şurasının 13 sentyabr 2022-ci il tarixli (prot.№
01)qərarı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan dili və ədəbiyyat” kafedrasının Strateji Fəaliyyət
Planı”na uyğun olaraq kafedra öz fəaliyyətində Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyasını,
Azərbaycan Respublikasının “Təhsil haqqında” və “Elm haqqında” qanunlarını, Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin Fərman və Sərəncamlarını, Azərbaycan Respublikası Nazirlər
Kabinetinin və Naxçıvan Muxtar Respublikasının hakimiyyət orqanlarının qərar və sərəncamla
rını, Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyinin normativ sənədlərini və Naxçıvan
Müəllimlər İnstitutunun Nizamnaməsini rəhbər tutur. Xarici dillər və tədrisi metodikası kafedrası
tədris sahəsində bаkаlаvriat, magistratura və doktorantura səviyyələri üzrə pedaqoji və elmi
pedaqoji kadr hazırlığı ilə məşğul olur. Hazırda kafedranın 17 nəfər əməkdaşı Naxçıvan
Müəllimlər İnstitutunun profilinə uyğun elm sahələri və istiqamətləri üzrə, o cümlədən
Naxçıvan regional məsələlərinə aid və digər ümum elmi mövzu üzrə tədqiqatlar aparırlar.
Kafedrada elmi-pedaqoji fəaliyyətlə məşğul olan 17 nəfər müəllimdən 2 nəfəri professor, 1
nəfəri elmlər doktoru, dosent, 9 nəfəri fəlsəfə doktoru, dosent, 4 nəfəri baş müəllim, 1 nəfəri isə
müəllimdir. Kafedra əməkdaşlarının səmərəli fəaliyyəti dövlətimiz tərəfindən daim yüksək
qiymətləndirilmişdir. Professor-müəllim heyətindən 1 nəfəri “Təhsil əlaçısı” adına, Prezident
mükafatına, 1 nəfəri isə Naxçıvan Muxtar Respublikasının Əməkdar müəllimi adına layiq
görülmüşdür. Kafedraya 18 dekabr 2020-ci il tarixli 1/151№-li əmri ilə dosent Həsənəli
Eyvazov rəhbərlik edir.
Kafedranın tərkib hissəsi
| Eyvazov Həsənəli Cahangir oğlu (0.5 ştat) | |
| 2. | Səfərov Yusif Səfər oğlu (1 ştat) |
| 3. | Cəfərova Fəxriyyə İbrahim qızı (1 ştat) |
| 4. | Fətəliyeva Şəhla Mehdi qızı (1 ştat) |
| 5. | Qəbulova Təranə Zəfail qızı (1 ştat) |
| 6. | Əliyeva Şəbnəm Əli qızı (1 ştat) |
| 7. | Həsənova Sədaqət Qurbanəli qızı (0.5 ştat) |
| 8. | Şirəliyeva Günay Asif qızı (1 ştat) |
| 9. | İsmayılova Nəzakət Rza qızı (0.5 ştat) |
| 10. | Həsənova Samirə Zakir qızı (0.5 ştat) |
| 11. | Mahmudova Əhruz Əli qızı (0.5 ştat) |
| 12. | Əzimli Əbülfəz Tahir oğlu (0.5 ştat) |
| 13 | Əliyeva Nuray Yadigar qızı (0.5 ştat) |
| 14. | Qasımov Ramiz Asəf oğlu (0.5 ştat) |
| 15. | Məmmədova Şərəbanı Əli qızı (0.5 ştat) |
| 16. | Cəfərova Aytən Cəfər qızı (0.5 ştat) |
| 17. | Dünyamalıyeva Səbinə Fəxrəddin qızı (1 ştat) |
Kafedrada tədris olunan fənlər
|
2
|
İbtidai siniflərdə Azərbaycan dili və onun tədrisi metodikası -03
|
|
3
|
Nitq inkişafının metodikası
|
|
4
|
Uşaq ədəbiyyatı
|
|
5
|
Müasir Azərbaycan dili
|
|
6
|
S/f Azərbaycan ədəbiyyatı
|
|
7
|
Müasir Azərbaycan dili -01-02
|
|
8
|
Müasir Azərbaycan dili -03-04
|
|
9
|
S/f Dilçilik tarixi
|
|
10
|
Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi (Qədim və intibah dövrü-01)
|
|
11
| Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi -2 (Azərbaycan ədəbiyyatı XIII-XVIII əsrlər) Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi -3 (Azərbaycan ədəbiyyatı XIX əsr) |
|
12
|
Ana dilinin tədrisinin müasir problemləri
|
|
13
|
Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi -4 (XX əsr)
|
|
14
|
S/f.İfadəli oxu
|
|
15
|
Dünya ədəbiyyatı tarixi-01
|
|
16
|
Dünya ədəbiyyatı tarixi-02
|
|
17
|
S/f. Azərbaycan ədəbi dil tarixi
|
|
18
|
S/f. Azərbaycan ədəbi tənqid tarixi
|
|
19
|
S/f. Azərbaycan dialektologiyası
|
|
20
|
S/f.Azərbaycan aşıq ədəbiyyatı
|
|
21
|
Ədəbiyyatın tədrisi metodikası
|
|
22
|
Azərbaycan dilinin tədrisi metodikası
|
|
23
|
S/f.Ədəbiyyat nəzəriyyəsi
|
|
24
|
S/f.Linqvistik poetika
|
|
25
|
S/f.Azərbaycan uşaq folkloru
|
|
26
|
Azərbaycan dili
|
|
27
|
Azərbaycan dilində işgüzar və akademik kommunikasiya
|
|
28
|
S/f.Savad təlimi
|
|
29
|
S/f.Hüsnxət
|
|
30
|
Şifahi xalq ədəbiyyatı
|
|
31
|
Dilçiliyə giriş
|
|
32
|
S/f Ümumi dilçilik
|
|
33
|
S/f Cənubi Azərbaycan ədəbiyyatı
|
|
34
|
S/f Azərbaycan dili tədrisinin metodiki problemləri
|
|
35
|
S/f Ədəbiyyatın tədrisinin metodiki problemləri
|
|
36
|
S/f XXI əsr Azərbaycan ədəbiyyatı
|
|
37
|
S/f Türk xalqları ədəbiyyatı
|
|
38
|
Ədəbiyyatşünaslığa giriş
|
|
39
|
Kitabxana və informasiya elmlərinə giriş
|
|
40
|
Azərbaycan dilində işgüzar və akademik kommunikasiya
|
|
41
|
Azərbaycan ədəbiyyatı
|
|
42
|
Kitabxana və informasiya fəaliyyətinin menecmenti
|
|
43
|
Biblioqrafiyaşünaslıq
|
|
44
|
Kitab və kitabxana tarixi
|
|
45
|
S/f.Naxçıvan MR kitabxanalarının tarixi
|
|
46
|
S/f.Azərbaycan biblioqrafiyası tarixi
|
|
47
|
Rəqəmsal bilgi və tədqiqat bacarıqları
|
|
48
|
Əqli mülkiyyət xidmətinin təşkili
|
|
49
|
Kitabxana informasiya xidmətlərinin və yayımının təşkili
|
|
51
|
S/f.Regionların kitabxana informasiya sistemi
|
|
55
|
S/f.Xarici biblioqrafiya
|
|
56
|
Kitabxana və informasiya fəaliyyətinin iqtisadiyyatı
|
|
57
|
S/f.Dünya kitabxanalar tarixi
|
|
58
|
Kitabxana fondlarının idarə edilməsi və inkişafı
|
|
60
|
S/f.Məktəb kitabxanalarının məlumat axtarış sistemi
|
|
61
|
S/f Uşaqlara və gənclərə kitabxana xidməti
|
|
62
|
Rəqəmsal repozitarların təşkili
|
|
63
|
S/f Sosial siyasi ədəbiyyatın biblioqrafiyası
|
|
64
|
S/f Kitabxanaların komputerləşməsinin əsasları
|
|
65
|
S/f.Normativ texniki və patent informasiya xidməti
|
|
66
|
S/f Elektron katoloqlaşdırma
|
|
67
|
Elektron kitabxana
|
