Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu yarandığı ilk gündən onun nəzdində “Pedaqogika və ictimai elmlər” kafedrası yaradılmışdır. 2013-cü ildən kafedranın adı dəyişilərək “Pedaqogika və psixologiya” kafedrası adlandırılmışdır. Haliyədə kafedrada 21 nəfər professor-müəllim heyəti fəaliyyət göstərir. Bunlardan 1 nəfəri Azərbaycan Respublikasının əməkdar müəllimi, 1 nəfəri Naxçıvan Muxtar Respublikasının əməkdar müəllimi, 2 nəfər professor, 5 nəfər dosent, 6 nəfər fəlsəfə doktoru, 11 nəfər doktorant, 1 nəfər baş müəllim, 1 nəfər müəllimdir.
Kafedranın tərkib hissəsi
- Əliyev İsmayıl İsrafil oğlu – Pedaqogika üzrə elmlər doktoru, professor – Kafedra müdiri
- Əliyeva Gültac Bədəl qızı – Professor
- Şahbazova Qızıltac Tarverdi qızı- Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
- Camalov Kamal Həsən oğlu- Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
- Rzayev Vahid Məmməd oğlu- Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
- Hacıyeva Salatın Bəyalı qızı- Psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
- Allahverdiyeva Lalə Zahir qızı- Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
- Quliyev Çapay Qadir oğlu- Psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru
- Hüseynova Tahirə Həsən qızı- Doktorant
- Məmmədova Nüşabə Qardaşxan qızı- Baş müəllim
- Hacıyeva Gülmira Sahib qızı- Doktorant
- Cabbarova Solmaz Rafiq qızı- Doktorant
- Əhmədova Kifayət Xanlar qızı- Doktorant
- Baxşəliyeva Tamara Şirzad qızı- Doktorant
- Hüseynli Ayxan Yunis oğlu – Doktorant
- Qurbanlı Çinarə Fərmayıl qızı- Doktorant
- Vəliyeva Sevinc Tofiq qızı- Doktorant
- Mehdiyeva Zeynab Hacı qızı – Doktorant
- Süleymanova Şəhla Zal qızı- Doktorant
- Əliyeva Ruhəngiz Məmməd qızı – Doktorant
- İsmayılova Sevinc Kərim qızı – Baş laborant
Kafedrada tədris olunan fənnlər
Bakalavr pilləsi üzrə
- Psixologiya
- Pedaqogika
- Psixolofiziologiya
- İnkluziv təhsil
- Müasir təhsildə kurrikulum
- Məktəb təhsildə kurrikulum
- Uşaq psixologiyası
- Inkişaf və yaş psixologiyası
- Xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlar
- Ümumi təhsildə kurrikulum
- Ibtidai təhsildə kurrikulum
- Psixodiaqnostikavə konsultasiya
- Sosial pedaqogika
- Psixologiyanın tədrisi metodikası
- Tərbiyə işinin metodikası
- Təhsildə psixoloji xidmət
- Azərbaycan xalq pedaqogikası
- Müasir pedaqoji texnologiyalar
- Etnopsixologiya
- Psixokonsultasiya
- Ünsiyyət psixologiyası
- Klinik psixologiya
- Praktik psixoloji xidmət
- Pedaqoji psixologiya
- Təlim nəticəsinin qiymətləndirilməsi
- Sosial psixologiya
- Pedoqoji psixologiya
- Şəxsiyyət psixologiyası
- İbtidai təhsil pedaqogikası
- Məktəbəqədər pedaqogika
- Defektologiya
- Ailə pedaqogikası
- Psixologiyanın əsasları
Magistratura pilləsi üzrə
- Psixologiya
- Yaş psixologiyasının əsasları
- Ünsiyyət psixologiyasının müasir problemləri
- Ailə psixologiyası
- Ali məktəb pedaqogikası
- Şəxsiyyət psixologiyası
- Ali məktəb psixologiyası
- Pedaqoji fəaliyyətin psixologiyası
- Sosial psixoloji xidmətin müasir problemləri
- Sosial psixoloji xidmətin tarixi və metodologiyası
- Pedaqoji psixologiyanın Müasir problemləri
- Təhsildə psixoloji xidmət
- Etnopedaqogika
- Pedaqogika tarixi və metodologiyası
- Pedaqogikanın müasir problemləri
- Ümumi pedaqogika
- Psixodiaqnostikanın əsasları
- Ibtidai təhsilin pedaqogikası
- Ibtidai təhsilin pedaqogikasının müasir problemləri
- Ibtidai təhsil pedaqogikasının tarixi və metodologiyası
- Tərbiyə işinin metodikası
- AMMEF: Təhsil müəssisəsinin idarə olunması metodları
- Xüsusi pedaqogika
- Pedaqogikanın tədrisi metodikası
- Uşaq şagird qruplarında qarşılıqlı münasibət
- Tərbiyə və özünü fəaliyyət psixologiyası
- Müasir pedaqoji texnologiyalar
- Azərbaycan xalq pedaqogikası
- Pedaqogika tarixində Azərbaycan pedaqoqlarının yeri və rolu
- Peşəyönümlü və sosial məşğulluğun əsasları
- Pedaqoji ustalığın əsasları
- Sosial pedaqogika
- Pedaqoji etika
- Psixopedaqogika