Fəlsəfə elmləri doktoru, professor
1950 -ci il tarixdə Qərbi Azərbaycanın Zəngəzur mahalının Sisyan rayonunun Murxuz kəndində ziyalı ailəsində anadan olmuşdur.
Azərbaycan Dövlət Universitetinin Mexanika-Riyaziyyat fakültəsinin riyaziyyat ixtisasını bitirmişdir.
1977-ci ildən etibarən Naxçıvan Dövlət Universitetində baş laborant, müəllim, baş müəllim vəzifələrində işləmişdir.
Azərbaycan Elmi Tədqiqat Pedaqoji Elmlər İnstitutunun aspirantı olmuşdur.
2001-ci il tarixdə Azərbaycan Pedaqoji Universitetinin ixtisaslaşmış elmi şurasında riyaziyyatın tədrisi metodikası üzrə “Методика применения производной и интеграла к решению задач в курсе математики и физики средней школы” mövzusunda namizədlik dissertasiyası müdafiə edərək elmlər namizədi elmi dərəcəsi almışdır.
08 iyun 2012- ci il tarixdə isə Məhəmməd Şahbaz oğlu Hacıyev Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının Fəlsəfə, Sosiologiya və Hüquq İnstitutunda “Riyazi mücərrədləşdirmə dərketmə vasitəsidir (nəzəri-fəlsəfi təhlil)” mövzusunda 09.00.01– “Ontologiya və idrak nəzəriyyəsi” ixtisasında Fəlsəfə elmləri doktoru elmi dərəcəsi almaq üçün doktorluq dissertasiyasını müvəffəqiyyətlə müdafiə edərək Fəlsəfə elmləri doktoru elmi dərəcəsi almışdır.
31 oktyabr 2017-ci il tarixdə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərənsamı ilə Azərbaycan Respublikasının “Əməkdar müəllimi” fəxri adını almışdır.
Dərc olunan elmi əsərləri:
- Fizika və riyaziyyatın əlaqəli tədrisində törəmə və inteqral anlayışlarından istifadə təcrübəsindən. “Fizika və riyaziyyat tədrisi”. Jurnal, №-2, Bakı, 1983.
- Riyaziyyat və fizika üzrə çalışmalar həllində riyazi analiz elementlərindən istifadə. “Fizika və riyaziyyat tədrisi”. Jurnal. №-1, Bakı, 1984.
- Riyaziyyatdan tətbiqi məsələlərin həlli şagirdlərin peşəyə istiqamətləndirilməsinin əsas amili kimi. XXII Respublika pedaqoji mühazirələri. Bakı, aprel 1984.
- Основные направления использования производной функции при решении задач в школьном курсе матема-тики. VII республиканская научная конференция втузов Азербайджана. Тезис докладов. I том. Баку, декабрь, 1984.1s
- Методические особенности формирование представле-ний и навыков у учащихся при использовании свойств производной и интеграла функции. VIII республиканскя научная конференция втузов Азербайджана. Тезис докладов. II том, Баку, декабр, 1985.
- Riyazi və fiziki məzmunlu məsələlərin həllində orta qiymət teoremindən istifadə. “Fizika və riyaziyyat tədrisi”. Jurnal. №-2, Bakı, 1985.
- Особенности изучение производной и интеграла на факультативных занятиях. Материалы научно –методических конф.НГУ, Нахчыван, 1988.
- İnteqralın öyrənilməsinin təhsil və tərbiyəvi əhəmiyyəti. “Fizika və riyaziyyat tədrisi”. Jurnal. №-3, 1988, Bakı. 3 səh.
- Yeni bilik verən dərs tipinin struktur əlamətləri və metodiki icra xüsusiyyətləri. “Fizika və riyaziyyat tədrisi”. Jurnal. №-2, Bakı, 1989.
- Törəmə anlayışının iqtisadi məsələlərin həllində yeri. NÖU-nin ETİ-nə aid konfrans materialları. Sentyabr, Bakı 1998.
- Tətbiqi xarakterli məsələlərin həllində inteqral cəminin rolu. NÖU ETİ-nə aid konfrans materialları. sentyabr, Baki, 1999.
- Limit bəhsinin tədrisi ilə bağlı bilik, bacarıq və vərdişlərin formalaşması.NÖU ETİ-n. aid konfrans, sentyabr, Bakı, 2000.
- Cəbr və analizin başlanğıcı kursunnun tədrisi prosesində təlim üsulu problemi. ADPU. “Xəbərləri”. №-5, Bakı, 2001. 5 səh.
- Ali məktəblərin riyaziyyat kursunda qeyri-müəyyən inteqralın öyrənilməsi xüsusiyyətləri. ADPU. “Xəbərləri”. №-5, Bakı, 2001.
- Riyazi analiz elementlərinin öyrənilməsinin metodiki xüsusiyyətləri. NDU. “Elmi əsərlər”. №-10,Naxçıvan, 2003.2 s.
- Analiz və sintez üsulunun təlimdə yeri və mahiyyəni. NÖU ETİ-nə aid konfrans materialları. Bakı. Sentyabr 2003.
- Gerçəkliyin riyazi modeli mücərrədləşdirmənin metodu kimi. NMİ. Elmi-praktik konfrans materialları. Naxçıvan. 2004.
- Riyazi mücərrədləşdirmə metodları və onların təfəkkürdə rolu. NÖU ETİ-nə aid konfrans. Bakı. Sentyabr 2004.
- Aksiomatik üsul və gerçəkliyin riyazi modelinin dərk olunmasında, qurulmasında onun əhəmiyyəti. NDU, “Xəbərlər”, №-15, Naxçıvan, 2004..
- Riyazi model, onun mahiyyəti və qurulma prinsipləri haqqında. NDU, “Xəbərlər”, №-15, Naxçıvan, 2005.
- Riyazi model təzahürat formalarında əksetdirmə kimi. Azərb. MEA. Fəlsəfə və Siyasi-Hüquqi tədqiqatlar institutu, “Ekalogiya, Fəlsəfə, Mədəniyyət”, №-39, Bakı, 2005.
- Riyaziyyatın tədrisində ümumiləşdirmə, mücərrədləşdirmə və dəqiqləşdirmə üsullarının təlim mahiyyəti.ADPU.“Pesaqoji Universitet Xəbərləri”. №-2, Bakı, 2005.
- Gerçəklik və riyaziyyat. Azərb. MEA. Fəlsəfə və Siyasi-Hüquqi tədqiqatlar institutu, “Ekalogiya, Fəlsəfə, Mədəniyyət” məcmuəsi, №-40, Bakı, 2005.
- “Riyazi mücərrədləşdirmə dərketmə vasitəsidir”(Metodiki vəsait). Naxçıvan, 2005. 52 səh.
- Dərketmə və onun mahiyyəti haqqında. NMİ, “Xəbərlər”, №-2, Naxçıvan, 2006.
- Formal və qeyri-formal nəzəriyyələr. NDU, “Xəbərlər”, №-2(20), Naxçıvan, 2006.
- Gerçəklik və dərketmə formaları. ADPU. “Pedaqoji Universitet Xəbərləri”. №-6, Bakı, 2007.
- Kəmiyyət anlayışının dərk edilməsinin metodiki xüsusiy-yətləri haqqında. NMİ, konfrans mat-rı. Nax, may 2007.
- Riyazi abstraksiyalar və onların nəzəri-fəlsəfi mahiyyəti. Fizika, riyaziyyat və texnika elmləri üzrə beynəlxalq konfransın materialları. Naxçıvan. 2008..
- Fəlsəfi inkişaf dövrləri və riyazi mücərrədləşdirmə. ADPU. “Pesaqoji Universitet Xəbərləri”. №-5, Bakı, 2008.
- Dərketmənin əsası kimi elmi biliklərin mahiyyəti, onun başvermə forma və xarakteristikası haqqında. NDU, “Elmi əsərlər”, №-5(25), Naxçıvan, 2008.
- Dərketmənin metodologiya və metodları. Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Dövlət İdarəçilik Akademiyası. “Dövlət idarıçiliyi: nəzəriyyə və təcrübə”, №-1(21), Bakı, 2008.
- Riyazi mücərrədləşdirmə və onun elmlər sistemində yeri. Azərbaycan MEA. Fəlsəfə, Sosialogiya və Hüquq İnstitutu. “Sosial siyasi problemlər”. Elmi-nəzəri jur. №-2, Bakı, 2009.
- Aktual sonsuzluğun abstraksiyası. Heydər Əliyev – 86 “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesinə tətbiqi” mövzusuna həsr edilmiş elmi-praktik konfransın materialları. Naxçıvan, NMİ, (07 may 2009).
- Riyaziyyat və obyektiv aləm. Beynəlxalq Astronomiya ilinə həsr olunmuş astranomiya, fizika və riyaziyyat üzrə beynəlxalq konfransın materialları. Naxçıvan, 2009.
- Elmlərin fəlsəfəsi və onların problematik mahiyyətinin riyazi mücərrədləşdirmə ilə əlaqəsi. AMEA-nın Naxçıvan Bölməsinin “Xəbərləri”. № -3. Naxçıvan, 2009..
- Следствия абстрагирования и методы понимания как математическое моделирование. «Журнал научных публикаций аспирантов и докторантов». Россия, г. Курск. №-8, Август 2009г., ст. 60-62.
- Математическое абстрагирование и понимание действительностей. Журнал «Диалоги о Науке », Россия, г. Санкт-Петербург. Выпуск №1,сентябрь 2009г.,ст.60-62.
- Riyazi dərketmənin metodları haqqında. «КÜLTÜR EVRENİ». Türkiyə. Ankara. 20 eylul 2009. səh 349-353. 5 səh.
- On the place of mathematical in the sciences system and their сonstruction features. Журнал «В мире научных открытий». Россия, г. Красноярск. № 5, октябрь, 2009 г.
- Математика и теория познания. Журнал «Актуальные проблемы современной науки». Россия, г.Москва.2009. № 6.
- Riyaziyyatın elmlər sistemindəki yeri və onun fəlsəfi kateqoriyalarla qarşılıqlı əlaqəsi. “Bilimsel eksen” (nauçnıy meridian). Türkiyə. Ankara. Aprel 2010, səh 149-160.
- “Mücərrədləşdirmə və konkretləşdirmə fikri əməliyyatları və dərketmə”. Heydər Əliyev -87. “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesinə tətbiqi” mövzusuna həsr edilmiş elmi-praktik konfransın materialları. Naxçıvan, NMİ, (05 may 2010).
- Dərketmə və qabiliyyətlər. NDU, “Elmi əsərlər”, Naxçıvan, 2010, № -2 (34), səh. 169-171.
- “Riyazi mücərrədləşdirmə və dərketmə” (Monoqrafiya). Az. TU-nun mətbəəsi, Bakı, fevral 2010. 181 səh.
- Riyaziyyatın tədrisi metodikası üzrə testlər (Riyaziyyat, Riyaziyyat-informatika ixtisasları üzrə). Metodiki vəsait. Naxçıvan Dövlət Universitetinin Elmi Şurasının 01.07.2010-cu il tarixli qərarı ilə (pr. № -11) çap edilmişdir. Bakı, Az.TU-nun mətbəəsi, Fevral 2011..
- Место и роль идеализации в математике как одного из методов научного познания.Журнал «Диалоги о Науке». Россия, г. Санкт-Петербург. №1, январь 2011 г.
- Riyaziyyatın tədrisi metodikası (proqram). (Riyaziyyat, Riyaziyyat-informatika ixtisasları üzrə). Metodiki vəsait. Naxçıvan Dövlət Universitetinin Elmi Şurasının 26.01. 2011-ci il tarixli qərarı ilə (protokol №-4) çap edilmişdir. Az. TU-nun mətbəəsi, Bakı, fevral 2011.
- Riyaziyyatın ibtidai kursunun tədrisi metodikası (proqram). Mettodiki vəsait. NMİ-nun Elmi Çurasının 28 dekabr 2011-ci il tarixli qərarı ilə (protokol №-4) çap edilmişdir. Az. TU-nun mətbəəsi, Bakı, fevral, 2012.
- Riyazi modellərin elmlər sistemində yeri və qurulma xüsusiyyətləri haqqında. NDU,“Əsərlər”, Naxçıvan, 2012, № 2.
- Современная математика и её роль в познании действительностей. Журнал «Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти». [Текст]: П78 зб. наук. Вип. 33 -31(34-35) –Харків: НТУ “ХПІ”, 2012.- 464с. ст. 324– 328.
- Mathematical to abstracting and philosophy of the sciences. “European Applied Sciences”, November-December, 2012,- pp. 387-388. Stuttgart, Germany. 6р.
- Математическая абстрагирования –метод понимания в системе наук. Матеріали конференцій в рубрике: “Украина и мир” – г. Харків: НТУ, апрел 2012
- Философские проблемы науки и математическая абстрагирования.«Гуманитарные, социально-экономические и общественные науки», №-1,2013 г., Россия, Краснодар.
- 55. Философия науки и математика. «Теория и практика общественного развития» январ 2013 г., №-1. Россия, г. Краснодар, ООО Издательск. Дом “ХОРС”.
- Mathematics and philosophy of the science. «Глобальный научный потенциал» Феврал 2013 г., №2, Россия, Тамбов 9.