Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
1937-ci ildə Gəncə şəhərində anadan olmuşdur. 1946-cı ildə Yevlax şəhər, M.Ə.Sabir adına 2 №-li orta məktəbin birinci sinifinə daxil olmuş, 1956-cı ildə həmin məktəbi bitirmiş və həmin ildə H.Zərdabi adına Kirovobad Pedaqoji İnstitutunun (indiki Gəncə Dövlət Universiteti) fizika-riyaziyyat fakultəsinə daxil olmuş və 1961-ci ildə həmin institutu bitirmişdir. 1961/1964-cü illərdə Kürdəmir rayonunun, Sığırlı kənd orta məktəbində fizika-riyaziyyat müəlimi, 1965/1970-ci illərdə Naxçıvan Pedaqoji məktəbində fizika-riyaziyyat müəllimi, 1970/2000-ci illərdə Naxçıvan Politexnik Texnikomunda şöbə müdiri və riyaziyyat müəllimi, 2000/2005-ci illərdə Naxçıvan Müəllimlər İnstititunda kabinet müdiri, və 2005-ci ildən isə həmin institutun “Riyaziyyat və tədrisi metodikası” kafedrasının dosentidir.
2001/2004-cü illərdə Bakı Dövlət Universitetinin dissertantı olmuş, 2005-ci ildə isə “İbtidai siniflərin riyaziyyat təlimində fərdi kompüterlərdən istifadə etməklə səmərəliliyin artırılması” mövzusunda dissertasiya müdafiə etmişdir. Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosentdir.
Dərc olunan elmi əsərləri:
- Kompüteri öyrənmək istəyirəm. Bakı, Elmi, 2003, 81s.
- İbtidai siniflərdə riyaziyyatın tədrisi metodikası. Naxçıvan, Məktəb, 2007, 198 s.
- Riyaziyyat birinci hissə; Qəbul imtahanlarına hazırlaşanlar üçün metodik vəsait. Naxçıvan, Əcəmi, 155 s.
- İbtidai təhsildə riyaziyyatın tədrisi metodikası. Naxçıvan, Əcəmi, 2011, 245 s.
- Təhsildə informasiya – kommunikasiya texnologiyaları. Naxçıvan, Əcəmi, 2011, 199 s.
- Sadə riyazi təsəvvürlərin tədrisi metodikası. Naxçıvan. Əcəmi, 2009, 7s.
- İbtidai təhsildə riyaziyyatın tədrisi metodikası. Naxçıvan, Məktəb, 2010, 8 s.
- Təhsildə informasiya – kommunikasiya texnologiyaları (ibtidai sinif müəllimliyi ixtisası üçün). Naxçıvan, Məktəb, 2010, 7s.
- Təhsildə informasiya – kommunikasiya texnologiyaları ( riyaziyyat və informatika ixtisası üçün). Naxçıvan, Məktəb , 2010, 9s.
- Об использовании персональных компьютеров в средней школе при предовании математики. Тезисы, Тезисы научной конференции, повященной 70—летию члена коореспондента А.Н.Азербайджанской Республики, профессора Я.Дж. Мамедова Баку, БГУ, 2001, с.143
- Методика обучения школьников основам информатики на персональных компьютерах. Тезисы, Тезисы научной конференции, повященной 70—летию члена коореспондента А.Н.Азербайджанской Республики, профессора Я.Дж. Мамедова Баку: БГУ, 2001, с.144. (соавтор)
- Riyaziyyatın alqoritmlərlə ibtidai siniflərdə fərdi kompüterlərlə tədrisi. Tezis, əməkdar elm xadimi, professor Ə.Ş. Həbibzadənin 85 illik yubileyinə həsr olunmuş elmi konfransın materialları. Bakı: BDU, 2001, с.196
- İbtidai siniflərdə alqoritm təliminin elementləri. Məqalə, “ Azərbaycan müəllimi” qəzeti, Bakı, 2001, №37, 13-19sentyabr, s.5
- Şagirdlərin riyazi təfəkkürünün formalaşmasında və inkişafında kompüterin rolu. Tezis, Azərbaycan Memarlıq və İnşaat Univeürsitetinin 25 illik yubileyinə həsr olunmuş Beynəlxalq Elmi konfransın materialları, Bakı: AMİU, 2001, s. 331
- Şagirdlərin riyazi təfəkkürünün formalaşmasında informasiya texnologiyalarının rolu. Məqalə, Bakı: ADPU, Pedaqoji Univeristetinin xəbərləri , 2001, №4, s. 105-108
- Təlim prosesində şagird təfəkkürünün formalaşmasına fərdi kompüterlərdə istifadənin təsiri haqqında metodik mülahizələr. Məqalə, Naxçıvan: NDU, Qeyrət, 2001, s. 83-85
- Şagirdlərin riyazi təfəkkürünün formalaşmasında informasiya texnologiyalarının rolu. Məqalə, Bakı: Azərbaycan məktəbi jurnalı , 2001, №6, s.65-71
- Üstlü funksiyaların kompüterin köməyi ilə tədrisi təcrübəsində. Məqalə, Bakı: Azərbaycan məktəbi jurnalı, 2002, №1, с.49-51
- Alqoritm elementlərinin təliminə dair. Məqalə, İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə jurnalı, Bakı: 2002, №2 с. 7-9
- İbtidai siniflərdə hesab əməllərinin tədrisi prosesində fərdi kompüterdən istifadə. Məqalə, İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə jurnalı, Bakı: 2003,№1, с. 24-25
- İbtidai siniflərdə riyaziyyat təlimində kompüter texnologiyasının və kommunikasiyasının tətbiqi. Tezis, Azərbaycan Elmi və Mədəniyyəti, Aktual problemlər, Elmi-praktiki konfrans, Bakı: Qərb Univeristeti, 2003.
- Kompüter riyaziyyat təliminin səmərəliliyini artıran vasitədir. Məqalə, Fənlərin tədrisi metodikasının aktual problemləri mövzusuna həsr edilmiş elmi-praktik konfransın materialları, 07-08 may 2003, Naxçıvan: NMİ, Məktəb, 2003.
- Kompüteri öyrənmək istəyirəm (kitabça). Bakı: Elmi, 2003, 84 səhifə
- İbtidai sinifdə həndəsi elementlərin komputer vasitəsilə tədrisinə dair. Naxçıvan MUXTAR Respublikasinin 80 illiyik yubileyinə həsr olunmuş elmi-praktik konfransın materialları, Naxçıvan : NMİ Məktəb, 2003.
- informasiya – kommunikasiya texnologiyalarının riyaziyyat təlimində rolu.Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun,Naxçıvan, Məktəb 2005,№1, с. 204-208
- İbtidai siniflərdə riyaziyyatın tədrisi metodikası,(dərslik) Ali məktəblər üçün dərslik Naxçıvan: NMİ, Məktəb,2006, 220 səhifə
- Kompüter vasitəsilə adi kəsrlərin dövrü onluq kəsrlərə çevrilməsi. Naxçıvan: NMİ, Məktəb, 2005, Xəbərlər №3, с.87-90
- Riyaziyyat I hissə. Kitabça , qəbul imtahanlarına hazırlaşanlar üçün metodik vəsait. Naxçıvan. Əcəmi, 2007, 155 səh.
- İbtidai siniflərin riyaziyyat təlimində interaktiv təlim metodundan istifadəyə dair. H.Əliyevin anadan olmasının 84-cü ilinə həsr olunmuş “Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi”mövzusunda keçirilən elmi-praktiki konfrans, Naxçıvan: NMİ, Məktəb, 2007,с.81-84
- Kompüter interaktiv təlim üçün ən yaxşı vasitədir. Naxçıvan: NMİ, Məktəb, 2007, Xəbərlər №2 (10), с.33-37
- Təlimdə interaktiv metoddan və İKT-dən istifadəyə dair. Tezis, Riyaziyyat, Mexanika və informatikanın müasir problemləri beynəlxalq simpoziyumun tezisləri.Bakı: MBM, 2007, с. 72
- Pilot məktəblərində kompüterdən istifadəyə dair. Tezis, Riyaziyyat, Mexanika və informatikanın müasir problemləri beynəlxalq simpoziyumun tezisləri (həmmüəllif) .Bakı: MBM, 2007, с. 73
- Təlimin fərdiləşməsində ən optimallaşdırılmasına dair, Bakı: İLAY MMC, 2008, с. 34-36.
- İnteraktiv metod və İKT təliminin optimallaşdırılmasına dair. Bakı: TS .23-26
- İnteraktiv metodla və İKT vasitəsilə məktəb riyaziyyat təlimin optimallaşdırılmasına dair. Bakı: Azərbaycan məktəbi jurnalı, 2007, №6, с.23-26
- İKT-nun təlimin fərdiləşməsində rolu. Naxçıvan: NDU,Elmi əsərləri Qeyrət, 2009, с.126-129.
- İKT-nin təlimin optillaşdırılmasına təsiri, Bakı: Mütərəceim, 2010, с.176-183
- Xüsusi xassələri kvadrat tənliklərinin həlli üsulları. Naxçıan: Qeyrət , 2011,с.13-15.
- İKT-nin təlimin optillaşdırılmasında roluna dair. Bakı Adiloğlu MMS , 2012, с. 18-23.96-104.
- İKT-nin təlimin optillaşdırılmasın haqqında mülahizələr. Bakı: Mütərəcim,2012, с.117-119.
- Distant təhsil və onun əsas istiqamətlərinə dair. BakıI Adiloğlu MMS, 2012, с. 96-104.
- İnformasiya cəmiyyəti və təhsil. Bakı: Adiloğlu MMS, 2012, с. 96-104.
- . Məsələ həllininin interaktiv metodlar və İKT təliminə dair. İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə jurnalı, Bakı: 2013, №2 s. 20-26.
- Шаэирдлярин рийази тяфяккцрцнцн инкишафында ИКТ-нин ролу. АДПУ, Хябярляри, 2014. №1,с.105-108
- Компцтер тялимин сямярялилийини артыран васитядир. АДПУ, Хябярляри, 2014. №4,с. 75-80.
- Интерактив метод вя ИКТ васитясиля тялимин сямярялилийиниn артырылмасы. Бейнялхаг симпoзiумун материаллары, Нахчыван, 2014, с. 83-84.
- Квадрат тянлийин хцсуси щалларынын ИКТ васитяси иля тялими. АР Тящсил Назирлийи, АМЕA Нахчыван бюлмяси, НМИ. АМЕА Техники бюлмяси, Нахчыван, с. 136-138.
- Мцасир информасийа технолоэийаларı вя васитяляри тящсилдя. Аzərbaycan Мцəllimi, 2014,№3, с.31-38.
- Информасийа технолоэийалары тящсилдя. Аzərbaycan Мцəllimi, Adiloğlu ММS, 2015, №2 s.53-56
50.Рийази мясяляллярин щялlиндя шаэирдлярин гаршысына чыхан чятинликляр вя онларын арадан галдырмаsı йоллары МГИТ jurnalı,2015, №1, с. 30-35.
51.Ибтидаи тящсилдя анализ вя синтез методу вя ИКТ васитяси иля рийазиййатын тядриси. МГИТ журналы, 2015 №2. С.
52.Тящсилдя стратежи щядяфляр вя ИКТ тящсилдя. Бейнялхалг елми конфрансын материаллары Нахчыван,5-6 ийун 2015, с. 148-149.
53.Информасийа ъямиййятиндя тящсил. Азярбайъан Мяктяби журналы, 2015 №2, с.53-56.
54.Мясяля щяллиндя чятинликлярин арадан галдырылмасы. МГИТ jурналы,2015, № 3 с., 48-52.
- Рийази чалышмаларын анализ-синтез методу вя ИКТ васитясиля щяллиня даир. МГИТ jурналы, 2015, № 4 с., 50-53.
- Тящсилин информасийалашмасы I, НМИ, Хябярляр, 2015, №3
57.Мцасир информасийа технолоэийалары тящсилдя. Азярбайъан Мяктяби журналы, 2015 №6, с.53-56.
58.НясряддинТусинин щяйаты, елми фяалиййяти вя рийази бахышлларына даир. Бейнялхалг конфранс, НДУ, 2015, с. 145.
59.Тящсилин информасийалашмасы II, Азярбайъан Мяктяби журналы, 2016 №2, с.23-.
60.Дистант тящсилин физики гцсурлу ушагларын тящсилиндя ролу. Азярбайcан Мяктяби jурналы, 2016 №4, с.95.
61.Тящсилдя курикулум стратеэийасына даир. Нахчыван Mцяллимляр İнстиуту, Хябярляр, 2017, №2.
62.Тялимин кейфиййятинин йцксялдилмясиня даир мцлащизяляр. Азярбайcан Мяктяби jурналы, 2017 №4, с.53.
63.Тялимин оптималлашдырылмасы вя ИКТ. Бакы, Азярбайcан Мяктяби jурналы, 2016 №6, с.93.
64.Тялимин информатлашмасы вя ИКТ. Бакы, Курикулум jурналы, 2018, №1,с.73.
65.Riyazi məsələlərin həllində şagirdlярин qarşilaşdığı cətinliklər və onlarin aradan qaldırılması yollari. Нахчыван Mцяллимляр İнстиуту, Хябярляр, 2018, №2., s.86-88.